Maniaa Kari MM 11/04 Yöt on mustaa, aamu on musta Olo on tuskaa, täynnä ahdistusta Päivät kuluu, viikotkin vaihtuu Kai pikkuhiljaa, tuska jo haihtuu Kiitorata jo kutsuu, lähden taas lentoon Kuin nousuhumalassa, oloon niin rentoon, ja oon Niin täynnä itseäni en kenestäkään välitä Ensin tulee minä, sitten tulee minä Mun on taas mentävä, älä pysäyttää mua yritä On olo maaninen, olen bibolaarinen, silti paha ole en, olen bipolaarinen, bipolaarinen, ihminen Vereni kohisee, unikaan ei tuu Nousen taas ylös, ei auta mikään muu Etsin taas seuraa, itseäni kehun Onko tukkani hyvin, huomaako ne mun Luulen olevani, se josta kaikki tykkää Naiset hurmaan, vaimon sivuun lykkään ja oon Niin täynnä itseäni en kenestäkään välitä Ensin tulee minä, sitten tulee minä Mun on taas mentävä, älä pysäyttää mua yritä On olo maaninen, olen bibolaarinen, silti paha ole en, olen bipolaarinen, bipolaarinen, ihminen Vauhti jo loppuu, mania taas väistyy Taas maan pinnalla, mies tasapäistyy Olivatkin harhaa, naiset joista luulin Muhun ihastuneen, ihailujakin muka kuulin Suuruuden hulluus, todellisuutta pakoon Menetetty maine, painuu maan rakoon,ja oon Niin täynnä itseäni en kenestäkään välitä Ensin tulee minä, sitten tulee minä Mun on taas mentävä, älä pysäyttää mua yritä On olo maaninen, olen bibolaarinen, silti paha ole en, olen bipolaarinen, bipolaarinen, ihminen |