Aihe: Kuuntelen
1
mikainen
12.12.2004 21:57:09 (muokattu 16.12.2004 18:37:03)
Mielelläni kuuntelen kommenttejakin.
Hieman saattaa joku kohta muistuttaa erästä suomalaisen bändin biisiä, mutta kun ei taho muuttaa..

Kuuntelen

Tahdoin sanoa itselleni sen
mitä vältän, tottunut kun olen
tyhjiin huoneisiin.
Katoaa ajatus taas saman tien,
jäljen jättää jota hahmottaa
äänen muotoihin.

Muisto voimasta kantaa elämää
kadotakseen sokkeloihin
omin käsin tehtyihin.
Sydän komerossa rojun alla pölyinen
kammiossa halvaantunut tunne
ehkä viimeinen.

Kuuntelen
kuiskauksia mielen alta
niin hiljainen
ääni on joka tietää enemmän.
Se kuuluu silloin kun haluaa
ei kysymyksiin vastaa ollenkaan
mielelläni koetan hoputtaa
se vain odottaa.

Piilotan suuren suuni kämmenteni taa
kun tajuan sanani paisuneen
ilmalennon aikana.
Astialle palaan aina kun nälkä ahdistaa
turha kuvitella olevani
kaiken johdossa.

Kuuntelen..
Juha86
16.12.2004 17:15:21 (muokattu 16.12.2004 17:16:34)
Ohoh, olipa monimutkaista tekstiä. Jättää ainakin tulkittavaa. En saanut siitä hirveen hyvin kiinni, ja meni suoraan sanottuna yli mun tajunnan =) Mut lauseet kuulosti hyviltä, ja teksti oli aika hieno kaiken kaikkiaan. Jos ankarammin jaksais miettiä, niin ehkä tajuiskin mistä tuossa on kyse.. =)

EDIT: Niin joo, toi "suuren pääni" kohta töksähtää jotenkin. Se ei soundaa hyvältä =)
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
mikainen
16.12.2004 18:36:05
Ohoh, olipa monimutkaista tekstiä. Jättää ainakin tulkittavaa. En saanut siitä hirveen hyvin kiinni, ja meni suoraan sanottuna yli mun tajunnan =) Mut lauseet kuulosti hyviltä, ja teksti oli aika hieno kaiken kaikkiaan. Jos ankarammin jaksais miettiä, niin ehkä tajuiskin mistä tuossa on kyse.. =)

EDIT: Niin joo, toi "suuren pääni" kohta töksähtää jotenkin. Se ei soundaa hyvältä =)

Kiitos kommentista. Vaihdankin sen suureksi suuksi, siitähän siinä on kyse. :)
Biisi tietenkin kertoo siitä, että etsin totuutta, tai ainakin uskottelen niin koska äskenkin pelasin vain jotain pc-peliä. Sen verran kuitenkin, että se inspiroi tuonkin laulun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)