Mielelläni kuuntelen kommenttejakin. Hieman saattaa joku kohta muistuttaa erästä suomalaisen bändin biisiä, mutta kun ei taho muuttaa.. Kuuntelen Tahdoin sanoa itselleni sen mitä vältän, tottunut kun olen tyhjiin huoneisiin. Katoaa ajatus taas saman tien, jäljen jättää jota hahmottaa äänen muotoihin. Muisto voimasta kantaa elämää kadotakseen sokkeloihin omin käsin tehtyihin. Sydän komerossa rojun alla pölyinen kammiossa halvaantunut tunne ehkä viimeinen. Kuuntelen kuiskauksia mielen alta niin hiljainen ääni on joka tietää enemmän. Se kuuluu silloin kun haluaa ei kysymyksiin vastaa ollenkaan mielelläni koetan hoputtaa se vain odottaa. Piilotan suuren suuni kämmenteni taa kun tajuan sanani paisuneen ilmalennon aikana. Astialle palaan aina kun nälkä ahdistaa turha kuvitella olevani kaiken johdossa. Kuuntelen.. |
Ohoh, olipa monimutkaista tekstiä. Jättää ainakin tulkittavaa. En saanut siitä hirveen hyvin kiinni, ja meni suoraan sanottuna yli mun tajunnan =) Mut lauseet kuulosti hyviltä, ja teksti oli aika hieno kaiken kaikkiaan. Jos ankarammin jaksais miettiä, niin ehkä tajuiskin mistä tuossa on kyse.. =) EDIT: Niin joo, toi "suuren pääni" kohta töksähtää jotenkin. Se ei soundaa hyvältä =) You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Ohoh, olipa monimutkaista tekstiä. Jättää ainakin tulkittavaa. En saanut siitä hirveen hyvin kiinni, ja meni suoraan sanottuna yli mun tajunnan =) Mut lauseet kuulosti hyviltä, ja teksti oli aika hieno kaiken kaikkiaan. Jos ankarammin jaksais miettiä, niin ehkä tajuiskin mistä tuossa on kyse.. =) EDIT: Niin joo, toi "suuren pääni" kohta töksähtää jotenkin. Se ei soundaa hyvältä =) Kiitos kommentista. Vaihdankin sen suureksi suuksi, siitähän siinä on kyse. :) Biisi tietenkin kertoo siitä, että etsin totuutta, tai ainakin uskottelen niin koska äskenkin pelasin vain jotain pc-peliä. Sen verran kuitenkin, että se inspiroi tuonkin laulun. |