L.C.F 07.11.2004 10:37:24 | |
---|
Kuolleena syntynyt Tunnet kuinka sinut nostetaan syliin Katsot äitisi surun vääristämiin kasvoihin Miksi hän ei ole onnellinen Hän on saanut ensimmäisen lapsensa Sitten sen tajuat, olet kuolleena syntynyt Kaikki tuijottavat sinua surullisin silmin yrität huutaa heille että he huomaisivat sinun elävän mutta et saa huuliasi liikkumaan Epätoivo täyttää pysähtyneen sydämesi Kun sinut lasketaan arkkuusi Enää sinulla ei ole mahdollisuutta paeta Sinut on hautaasi saatettu Kohta sinut on myös unohdettu snää |
Nuages 07.11.2004 16:28:43 | |
---|
Aamen. Taidat olla aika positiivinen ihminen. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
tyhjä 07.11.2004 17:48:09 | |
---|
(On kolmenlaisia ihmisiä: Ne, jotka ymmärtävät; ne, jotka ei ymmärrä ja ne, jotka ymmärtävät väärin...) Lapsella on tunne, ettei häntä rakasteta. Ei-toivottu raskaus? tuskin. Pettymys? "Hän on saanut ensimmäisen lapsensa" Rakastamaton, tukematon lapsuus aiheuttaa kykenemättömyyden selvitä aikuisiästä. Äiti ei ole valmis omaan aikuisuuteensa. Lapsi saa huomata tämän vasta möyhemmin. (vähän alle 20-vuotias. Itsemurha.) Yksinäisyys. Naapurikylässä ei tiedetty, kuinka äiti menetti lapsensa tai lapsi äitinsä. Viimeisen kappaleen ensimmäiseen riviin asti lapsi on elossa. "kohta sinut on myös unohdettu" -Äiti ei voi koskaan lastaan unohtaa. Lapsi haluaa unohtaa kaiken, ja päättää elämänsä eikä ymmärrä, että hänen mukanaan muisto ei kuolekaan. Giallo-kauhua! Hyvä teksti. Tätä voi tulkita monella tasolla. ps. oma vääristynyt tulkintani. ;) Life is a joke. Everybody is just waiting for the punchline.
(On aivan Sama, koska kuolet, ratsumies...) |
L.C.F 07.11.2004 18:29:24 | |
---|
Aamen. Taidat olla aika positiivinen ihminen. Erittäin positiivinen joskus :)! Kiitokset tyhjällekkin kommentista! snää |
PlasmaDemon 07.11.2004 21:47:24 | |
---|
Erittäin positiivinen joskus :)! Kiitokset tyhjällekkin kommentista! ihan hyvä idea... 7½ Everybody assholes are assholes.
I die then, when is its time... |
strophe 07.11.2004 22:44:02 | |
---|
yrität huutaa heille että he huomaisivat sinun elävän mutta et saa huuliasi liikkumaan Mielestäni tähän säkeeseen kulminoituu tämän sepustuksen sanoma. Heti kun luin tämän, niin tulkitsin tämän kertovan ihmisestä, joka ei ole saanut elämässään mitään merkittävää aikaan, yksinäisestä ja masentuneesta miehestä. Itse asiassa aika hyvä teksti, tosin hieman tulkinnasta riippuen. Jatka samaan malliin, mutta ehkä kannattaa panostaa vielä enemmän kielikuviin. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
L.C.F 08.11.2004 17:04:07 | |
---|
Mielestäni tähän säkeeseen kulminoituu tämän sepustuksen sanoma. Heti kun luin tämän, niin tulkitsin tämän kertovan ihmisestä, joka ei ole saanut elämässään mitään merkittävää aikaan, yksinäisestä ja masentuneesta miehestä. Itse asiassa aika hyvä teksti, tosin hieman tulkinnasta riippuen. Jatka samaan malliin, mutta ehkä kannattaa panostaa vielä enemmän kielikuviin. Joo kiitti, mä en tosiaa vielä tätä sanotusta puolta kunnolla hallitse, mutta enköhä mä sen joskus vielä opi :)! Kiitos kommentistas! snää |
Dutteri 08.11.2004 21:41:25 | |
---|
Mie olen sitä mieltä että vielä pitäis vähän keskittyä kielikuviin.. Jotain vois muokata. Hyvä idea. Surullinen. antaisin vähintään kasin... Mitä Mark-Ken sanoo ku tulee paskalta? "käynnistämpä koneen uudestaan" IMIK #13 Pastilli? |
L.C.F 08.11.2004 22:37:57 | |
---|
Mie olen sitä mieltä että vielä pitäis vähän keskittyä kielikuviin.. Jotain vois muokata. Hyvä idea. Surullinen. antaisin vähintään kasin... Tehä ootte antanu paljo hyvää palautetta :D! Kiitokset, pitää kyllä vielä muokata nuita sanoja, ja koittaa sit uudestaan :)! snää |
hit 13.11.2004 21:03:39 | |
---|
Sori, tämä ei jostain syystä kolahtanut. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
ganesha 21.11.2004 20:05:00 | |
---|
jos aidot tunteenilmaukset ovat jo muodostuneet kliseiksi, niin ovatko sitten kliseet aitoja tunteenilmauksia? "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
t-termiitti 21.11.2004 21:36:35 | |
---|
Idea on mielettömän hyvä! niin hyvä, ettei tässä nyt yhtään yksityiskohtiin osaa mitään sanoa! 10+ |
Chimera 27.11.2004 13:20:36 | |
---|
Korkeintaan 7, aivan liian proosallista minun makuuni...Idea oli tosin mainio, varsin pirteä ja mukava. Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista. |
L.C.F 29.11.2004 18:55:43 | |
---|
Idea on mielettömän hyvä! niin hyvä, ettei tässä nyt yhtään yksityiskohtiin osaa mitään sanoa! 10+ Voi ristus :D! Erityiset kiitokset, en oo koskaa saanu näi hyviä arvosteluja :D! Tuon innoittamana alan vielä hiomaa lisää tuota... Pastilli? |
Dropped C 06.12.2004 15:46:32 | |
---|
Minä tykkäsin. Kyllä pistäisin johonkin biisiini jos olisi omat sanat. |
Gladstone666 07.12.2004 15:20:11 | |
---|
No nih! Kipale on yhtä sympaattinen ja positiivinen kuin maksalaatikko(Se on vaan hyvä). Turha positiivisuus joutaakin kankkulan kuuluisaan kaivoon. Muuten hyvä, mutta olisin jaksanut lukea vähän pidemmänkin lurituksen. Mutta toisaalta, lyhyestä (itku)virsi kaunis. Ja eikun kaffelle... |
L.C.F 07.12.2004 20:59:36 | |
---|
Kiitokset kaikista kommenteistanne! Mukava saada palautetta sanotuksista :)! Pastilli? |
Bacchus 07.12.2004 23:30:04 | |
---|
Kuolleena syntynyt Tunnet kuinka sinut nostetaan syliin Katsot äitisi surun vääristämiin kasvoihin Miksi hän ei... Hieno teksti! En tiedä miksi, mutta omassa kieroutuneessa mielessäni tulkitsin tämän mustan huumorin värittämäksi. Varsinkin tässä kohdassa pisti virnistämään: Miksi hän ei ole onnellinen Hän on saanut ensimmäisen lapsensa Sitten sen tajuat, olet kuolleena syntynyt Kaikki tuijottavat sinua surullisin silmin - |
L.C.F 08.12.2004 20:46:40 | |
---|
Hieno teksti! En tiedä miksi, mutta omassa kieroutuneessa mielessäni tulkitsin tämän mustan huumorin värittämäksi. Varsinkin tässä kohdassa pisti virnistämään: heh, tänks :)! Pastilli? |
Hohhoijaa 21.12.2004 19:48:29 | |
---|
surullista. Hell yeah. |