Karlsson 11.11.2003 20:41:26 (muokattu 11.11.2003 20:43:06) | |
---|
Jou! Heiluta beibe pakaroita/ Sam grillaa tofumakkaroita/ Hemmo räplää kitoroita/ Härski potkii kalkkunoita/ Arva vittu bassoo soita/ tofumakkaraani jo koita/ Off-topikkilaisia, ymmärtääkö kukaan noita/ Jou! babe! Vittu värinää! / Tärinää/ Pärinää/ Kyllä tulee tarinaa/ Tofut pitää heittää marinaa.. diin. / No, nyt ne kelluu siin!/ Mitäs sanotte? Tuleeko meikästä vaikkapa Iso-G? Täämöinen flow tuli tuolla off-topicin poikien innoittamaan. Olkaa hyvä. "Zpiu..Zwängngng.. viuiuiungng..Sprääängngn!" -Sam soittaa sitariaan |
hemmo 11.11.2003 20:44:58 | |
---|
Jou. Neroutta! Säröä beibi! |
Kitaranraiskaaja 11.11.2003 20:46:18 | |
---|
Melekoosta. Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen" JESTANPOO! |
Härski 11.11.2003 20:47:15 (muokattu 11.11.2003 20:47:33) | |
---|
Hahhaa! Loistavaa. On pakko propsit päräyttää / ku Sam väkevästi räpäyttää. |
Lennu 11.11.2003 20:54:49 | |
---|
Samppa vetää taagii settii / laittaa heti skideille nettiin. Jou, hip hop. Lisää. Ces chaussettes sont ã vous? |
Teijo K. 11.11.2003 21:07:14 | |
---|
Modernin lyriikan mestariteos. Aivan ehdoton merkkipaalu suomenkielisen runouden saralla. Erityisesti pyytäisin kiinnittämään huomiota rytmiin, teemaa ja reemaa unohtamatta. Modernin maailman ihmisiä repivä rytmi on helposti löydettävissä näistä luomisen tuskaa ja iloa pursuavista riveistä. Postmoderniin tyyliin luodut riimit toimivat loistavasti, varsinkin kaikki tofumakkaraa käsittelevät kohdat. Olen mykistynyt tämän suuruuden edessä. Kiitos Sam. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Snowblind 11.11.2003 21:12:38 | |
---|
Kukaan ota mitään selvää / kun sedät vaan arhementoo vetää Look behind you, a three-headed basist! |
Bonham 11.11.2003 21:37:01 | |
---|
Nerokasta ja samalla brutaalia ja realistista... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Deg 21.11.2003 13:31:36 | |
---|
Muuten oli hyvä juu / mut Derek Riggs jäi puuttuu Sexual Chocolate, Baby!! |
Deg 11.12.2003 16:47:14 | |
---|
Kertosäe sisäpiirilauluun: Joka meille valittaa, sille banni napsahtaa. Me ollaan sisäpiiri, Kaikki muut on pelkkii hiirii Me ollaan sisäpiiri, kauas huhut jo kiirii Me ollaan sisäpiiri, sisäpiiri Hei! Sexual Chocolate, Baby!! |
Karlsson 11.12.2003 16:50:56 | |
---|
Kertosäe sisäpiirilauluun: Joka meille valittaa, sille banni napsahtaa. Me ollaan sisäpiiri, Kaikki muut on pelkkii hiirii Me ollaan sisäpiiri, kauas huhut jo kiirii Me ollaan sisäpiiri, sisäpiiri Hei! Tästä tulee hitti! Olen läski sika. |
halodrummer 11.12.2003 16:54:05 | |
---|
Kertosäe sisäpiirilauluun: Joka meille valittaa, sille banni napsahtaa. Me ollaan sisäpiiri, Kaikki muut on pelkkii hiirii Me ollaan sisäpiiri, kauas huhut jo kiirii Me ollaan sisäpiiri, sisäpiiri Hei! Upeetaa, mahtavaa :) "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Aksu89 30.12.2004 18:57:00 | |
---|
Loistavuutta ............. |
Pelsi 30.12.2004 19:33:08 | |
---|
Jou, jou, ö, ö! Meitsi tuli tänää chillaa vähän m.nettii / ja tuli turhuuspalstalle heittää ranGGaa settii / Mut siellä oltiin annettu bannii sekä lukkoo / oli äksää painellu ihan joka ukko / No ei vittu muuta ku uutta nikkii kehiin / jotta tosi rankka römpsämies pääsee takas peliin / ei mua estä kukaan, edes moderaattori / sillä nimimerkkini oli Turbo Terminaattori! Tuuuur-booooo Mä oon rankka hevimies, tulen Kuopiosta Tuuuur-booooo Tosi kova nappomies täältä Suomen valtiosta Tuuuur-booooo Mulle naiset, kalja ja rankka musa riittää Tuuuur-booooo välillä pitää muusikoiden netissä mainetta niittää "Joka paikkansa nostaa, se perseensä menettää" -Vanha viidakon sanonta |
Tympee Huttunen 30.12.2004 20:16:22 | |
---|
Meikä digaa. |
sivupersoona 30.12.2004 22:08:42 | |
---|
Jou, jou, ö, ö!......... hauska! The only thing to be afraid of is the fear itself. Now I'm afraid of fear. |
Super-Jari 31.12.2004 02:53:45 | |
---|
ootte kaikki ihan paskoi / soitatte jotain 10e jaskoi hakkaan teitä mun isolla päällä / kuule jätkä, oot heikolla jäällä laitan sulle vittuilua privana / et piä mua kovin kivana Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua,
sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT |
Super-Jari 31.12.2004 02:56:13 | |
---|
ootte kaikki ihan paskoi / soitatte jotain 10e jaskoi hakkaan teitä mun isolla päällä / kuule jätkä, oot heikolla jäällä laitan sulle vittuilua privana / et piä mua kovin kivana + jou Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua,
sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT |
Jormaz 31.12.2004 03:03:44 | |
---|
Copy+paste Conan Barbaari oksentaa, Noirisomumojen niskaan. Ron Margoth on NAPPOmies, Joka napalmia taivaalta kusee. Conan Barbaari syö RAUTAA, Se ei oo mikään KYNÄniska. Teekkarit laskee alleen, Kun Margoth näyttää PALAA! Andrey Bolshakov - Master of Shred |
Definhel 31.12.2004 19:28:38 (muokattu 31.12.2004 19:43:40) | |
---|
Tästä kyllä lähtee musta kohta kaikki järki, vähän niinkusta ois jäähän jumittunu särki. (No mut hei) Ottakaa iisist (hei kundit) tulkaa mukaan mä pistän jokaselle rundit. EDIT: Pätkittäin käy kateeksi, kohta muutun Maheksi Jos et mua sillon auta, huudan WA.. Jumalauta. Soolosoitin voi puuttua.
Rytmisektio on ikuinen. |