Näitä juomalauluja näyttäis tulevan kuin liukuhihnalta (lähes) raittiiltakin hemmolta. Aallonharjalla Säv/sov. Sober Irish?, san NIIL7BQ Mull on kylän kovin viinapää, oon siitä ylpeä. Juon penkin alle kenet vaan, saan siitä kicksejä. HEI! Ja HEI! Näin maljaa nostetaan. Tiukkaa viinaa alehintaan nyt kun ostetaan. Ei päässä liiku puolikasta ajatustakaan. Siellä on jo promilleja puoli tusinaa. Pohjat otin, korkin päälle astuin tänäänkin. Oon eläinystävä, siis mäyräkoiran hommasin. Mä elän, ratsastan taas aallonharjalla. Oon aivot marinoinut miljoonalla kaljalla. HUBAA! HUBAA! Eipä jano yllätä. Kun yötäpäivää tarkoitus on olla kännissä. Jos elimistö jokus kyllästyis mun juomiseen. En luultavasti selviäisi edes huomiseen. HEI! Ja HEI! Mä maljan nostaisin. Elokuuni viimeiselle vielä skoolaisin. Munuainen, haima taikka maksa sippaisi. Pippeli ois turha tilalla sen katetri. Oon pohjalla, mut PASKAT SIITÄ VIELÄ ELETÄÄN! Kerta vielä kyynerpäätä pohjaan käyttämään. Mä elän, ratsastan taas aallonharjalla. Oon aivot marinoinut miljoonalla kaljalla. HUBAA! HUBAA! Eipä jano yllätä. Kun yötäpäivää tarkoitus on olla kännissä. x2 soolo.. Kertsi x2 En tiennyt että halpa viina olis tyyristä, kun viimeistä kertaa taidan olla kännissä. |