Pitkän tauon jälkeen alkoi taas uutta lyriikkaa puskemaan, joten a vot: -------- Kerran kilpailtiin, peistä taitettiin Niin miteltiin laulaen Ja me voitettiin, muille naurettiin Sitä ensin uskonut en Rahaa annettiin sekä kerrottiin Voit päivätyönkin lopettaa Duunit salettiin pannaan pakettiin Jos rahaa helpostikin saa Teille pyllistän joukosta jumalien Kun minusta seiskassa kerrotaan Mutta kun kuukausi vielä juhlitaan Ei mua muisteta ollenkaan Biisit soitettiin, levy julkaistiin Niin Suomi sekaisin laitetaan Ja odotettiin, kunnes huomattiin Ettei listalla olla laisinkaan Muhun petyttiin, ulos potkaistiin Medialta siis rauhan saan Kohta etsittiin, jälleen haettiin Taas uutta listakomeettaa Teille pyllistän joukosta jumalien Kun minusta seiskassa kerrotaan Mutta kun kuukausi vielä juhlitaan Ei mua muisteta ollenkaan Teille pyllistän joukosta jumalien Kun minusta seiskassa kerrotaan Mutta kun kuukausi vielä juhlitaan Ei mua muisteta ollenkaan --------- Väsymyksestä johtuvat virheet korjataan myöhemmin. Kalamies #3 >-)))> |
Sinustakin kuulee, oli jo ikävä. Itse en saa enää lyriikkaa lainkaan aikaiseksi. Jos katsoo tekstejäsi, niinkuin niitä nyt vain voi katsoa, niin ei kai niissä vikaakaan ole :) "Pottu vieköön, pitkätukka-heebo! Ja meidän likan kimpussa! Seurustelua? Mitä hattua!"-fox. MAU. |