Aihe: hieno biisi :D vai onko??
1
mika_89
24.03.2005 18:23:45
joo tuota mun ex. kitaransoiton opettaja on tehny pari omaa biisiä. .ehkä melodia jotenkuten toimii jne mutta sanat .!! ainakaan mää en tajua näitä :D kirjotampa tähän yhen biisin ja sitte kertokaa mitä mieltä ootte

Tyhjyyden takaa

aamulla taas, nousen yksinäisyyteen. Tiedän sen ei mikään muuttaa voi tätä tunnelmaa-aa

kaivat tossut esiin, keität kahvin juot . Menet ulos , sieltä hiljaa aamulehden tuot. Peset lasit, särjet yhden, kompuroit ja silmin nähden huokaat ; ei tästä mitään tuu?

tyhjyyden taka, kuin kuuluis ääni vakaa ; " tyttösi on täällä, " tyttösi on täällä . Tyttösi on täällä, tuon vakan, almanakan päällä

luen lehden, katson sarjakuvahahmot tarkalleen. Huomaan muuttaneissa, tutun kuvan, liian tutun

pistän kengät jalkaan, keitän kahvin, juon. menen ulos, sieltä talliin, auton ulos tuon. Katson vielä oven lukkoon , sisään pääsy mennyt tukkoon, avain jälleen kadonnut on.

tyhjyyden takaa, kuuluu ääni vakaa ; " tyttösi on täällä, " tyttösi on täällä Tyttösi on täällä, tuon vanhan harjakaton päällä x2 .

semmonen biisi :D kommentteja.
nicko rulaa!
Sa,kke
24.03.2005 18:46:13
Hmmm... Helvetin hieno biisi! Katsos kun, ei lyriikoitten aina tarvitsekaan olla sellaisia että ne pystyy järkeväsi ymmärtänää. Mutta toi oli mun mielestä hieno sanoitus.
And rämina goe's on... r0k r0k. "Nazi punks fuck off"
mika_89
24.03.2005 19:28:47
no kai tästä voi olla montaa mieltä . mutta kyllä se mun lempisanottaja on edelleen a.w.yrjänä :)
nicko rulaa!
mika_89
24.03.2005 19:32:18
ja tiiän ettei sanoja tarvihtekkaan tajuta enkä esim cmx:n jotain biisejä ymmärrä . mutta tuo oli mun mielestä jo niin utopinen että erkkiki menee mustaks . huom. ei rasistinen kommentti
nicko rulaa!
Sa,kke
24.03.2005 20:58:42
Heh. No kieltämättä toi kertosäe on mullekin aika utopiaa, mutta väliäkös sillä.
Henkka Hevimies
24.03.2005 21:39:02
Toi jätkä keitti muuten kahvit kahteen kertaan :D
Suomi Finland Perkele!
Sa,kke
24.03.2005 22:48:25
Eipäs! "keität kahvin" Keitän kahvin" Ei ole sama asia. Tarkkuutta peliin ;)
JCM
25.03.2005 07:42:58

semmonen biisi :D kommentteja.

Kommentoinpa kysymällä:

Onko moraalisesti oikein julkaista jonkun muun tekemiä tekstejä täällä ja pyytää niistä kommentteja? Eihän tuossa varmaan muuta, mutta mä ainakin loukaantuisin jos mun oma teksti ois nyt kyseessä. Vai oliko kenties lupa?
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Sa,kke
25.03.2005 10:23:39
Ihan hyvä pointti. Varsinkin kun teksti julkaisija oli tätä kohtaan melko kriittinen.
mika_89
25.03.2005 10:46:00
Kommentoinpa kysymällä:

Onko moraalisesti oikein julkaista jonkun muun tekemiä tekstejä täällä ja pyytää niistä kommentteja? Eihän tuossa varmaan muuta, mutta mä ainakin loukaantuisin jos mun oma teksti ois nyt kyseessä. Vai oliko kenties lupa?

kyllä mää kysyin siltä. mutta nuo mun mollaamiset ois voinu kyllä jättää pois. pahoillani...
nicko rulaa!
Sa,kke
25.03.2005 12:12:52
Muuten mika. Kun kirjoitat tänne lyriikoita, niin älä kirjoita niitä tuolla tavalla yhteen. Vaan yhden säkeen jälkeen aina entter. Vai mites se nyt sanotaan. No kai tajusit :) Ihan vaan sen takia, että ainakin mun mielestä sitä on helpompi lukea. Eipä muuta.
mika_89
25.03.2005 14:11:30
Muuten mika. Kun kirjoitat tänne lyriikoita, niin älä kirjoita niitä tuolla tavalla yhteen. Vaan yhden säkeen jälkeen aina entter. Vai mites se nyt sanotaan. No kai tajusit :) Ihan vaan sen takia, että ainakin mun mielestä sitä on helpompi lukea. Eipä muuta.
sori... tapahtuu :) muistan ens kerralla .
nicko rulaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)