tein tälläiset lyriikat tänä päivänä.. piti päästä purkamaan paperille jotain mitä olen viime päivät kokenut.. säkeistö1 olen hajalle lyöty kristalli-lasi tuhannet sirpaleet sinusta muistuttaa ja kyyneleet pienet valuvat maahaan niinkuin helminauhat yksi kerrallaan tipahtaa ja hajoaa välikohta1 ehkä olen ulkokultainen ehkä syntinen mutta olen vain pelkkä ihminen ja virheitä teen kerto1 en voi tarjota lohtua, koska itsekkin tarvitsen en voi tarjota lämpöä, koska itsekkin palelen säkeistö2 ehkä uskoin parempaan huomiseen pilvilinnoissa tanssien lailla enkeleiden kauniit kasvosi veteen heijastuu kyynel laskeutuu hitaasti ihoasi pitkin maahan välikohta2 ehkä olen onnellinen ehkä olen surullinen mutta silti tiedän sinua tarvitsen soolo kerto2 en voi tarjota lohtua, koska itsekkin tarvitsen en voi tarjota lämpöä, koska itsekkin palelen uskallanko katsoa mitä oven takana odottaa saanko vielä kerran yrittää? kulkea kohti unelmia ja sinun kanssasi uskaltaa katsoa mitä oven takana odottaa, tarvitsen sinuaa(hoenta) (biisi on viel vähän kahden vaiheilla jatkanko tuota viimeestä kertsiä joten loppuus tuohon ylmempään kohtaan.. toinen vaihtoehto että jatkaas pitempään ja ottaa tuon lisäksi vielä tuon alemmankin siihen) tarvitsen sinua, enemmän kuin koskaan ennen tarvitsen sinua, enemmän kuin eilen voitaisiinko sopia ja entinen unohtaa? voitaisiinko sylikkäin istua? voitaisiinko yhdessä kulkea, kohti haaveita? voitaisiinko taas suudella, toisia? voitaisiinko lähteä kohti, taivasta? minä rakastan aina sinua, vain sinua että tälläiset lyriikat.. kertsi on lyriikoitten suhteen samanlainen melkeen kuin kotiteollisuuden kaiholas.. siihen vois yrittää keksiä jonkun toisenlaisen Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |