PlasmaDemon 27.04.2005 21:35:42 | |
---|
Tässä tällainen 5-10 minuutin tekeleeni,joka tuli kuin tyhjästä omien tunteiden kautta. En sitten tasosta tiedä. Itseni viha en osaa ajatella ennen kuin sanon en osaa miettiä ennen kuin teen en osaa päättää mitä minä sanon en osaa valita mitä minä teen ja niin minä vajoan syvään veteen polvistun alttarilla perkeleen eteen sinä sanot että olen paholainen itse paha sisimmässäni piilottelee itseni viha silti minussa virtaa veri ja pukimeeni liha itseni viha tekee minusta nöyrän näyttää minulle puolen kuolemattoman osoittaa missä on puolet palvelijan antaa viestin ikuisen vihaajan olen tehnyt pahaa monille rakkaille kiertänyt velvollisuuteni vaurauden ilmaissut itseni väärin ihmisille tehnyt väärin, valinnut tien suuruuden pystyvätkö sitä he antamaan anteeksi en ole muistanut heitä tarpeeksi kiittää mitä he vaativat vastapalvelukseksi vai olisiko parempi sato jo niittää tekemäni työt ovat vain haitaksi koska en tiedä mikä heille riittää Kun nielen sen veren
himosi laupean
sen sokeudessa
sieluusi vajoan |
tepa H 27.04.2005 22:41:18 (muokattu 27.04.2005 23:13:22) | |
---|
Jotain niin sanottuja hyviä hetkiä tässä. Aika vetelää huttua tää on (paskaa jos et oo tajunnut) Perkele ainakaan ei ole sulle tuonnut taiteellisia lahjoja ainakaan sanoituksen osalta (vitsi,vitsi jos on) Sähän puraat noihin teksteihisi eniten anemiaa kuin mitään muuta.Sanoma oli ihan kiva mutta onko sitä pakko kirjoittaa noin suoraan niinkuin punk bändit esim. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
PlasmaDemon 27.04.2005 22:57:10 | |
---|
Jotain niin sanottuja hyviä hetkiä tässä. Aika vetelää huttua tää on (paskaa jos et oo tajunnut) Perkele ainakaan ei ole sulle tuonnut taiteellisia lahjoja ainakaan sanoituksen osalta (vitsi,vitsi jos on) Sähän puraat noihin teksteihisi eniten anemiaa kuin mitään muuta.Sanoma oli ihan kiva mutta onko sitä pakko kirjoittaa noin suoraan niinkuin teinipunk bändit esim. no eipä tuo 'tulevaisuus on hautuumaa'-tekstisikään kovin erikoinen mielestäni ole. Kun nielen sen veren
himosi laupean
sen sokeudessa
sieluusi vajoan |
tepa H 27.04.2005 23:15:29 (muokattu 28.04.2005 11:15:35) | |
---|
no eipä tuo 'tulevaisuus on hautuumaa'-tekstisikään kovin erikoinen mielestäni ole. Siinä on sentää mm. mustaa huumoria ja tylyyttä. Et oo tajunnut koko lyriikkaa. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
Pitkavirta 28.04.2005 10:35:48 | |
---|
haha! jatkakaa, tästä on kehittymässä melkoinen "turpa kiinni kun mä oon oikeassa" -keskustelu! Mut mun mielestä noi lyriikat oli paremmat kuin sulla yleensä. ja niin minä vajoan syvään veteen polvistun alttarilla perkeleen eteen sinä sanot että olen paholainen itse paha sisimmässäni piilottelee itseni viha Tää kohta oli jo tosi jees. YUP:maista meininkiä. |
PlasmaDemon 28.04.2005 18:49:28 | |
---|
Siinä on sentää mm. mustaa huumoria ja tylyyttä. Et oo tajunnut koko lyriikkaa. No voi olla niinkin. Minä sanon että turpa kiinni MINÄ!!! Ei mua kiinnosta oikeestaan mitä muut on mieltä, vaikka haukkuis ihan paskaks ku vaan itte tykkään. Kannattaa olla asenteella että hyvää on jos itte tykkää. Eikö se oo pääasia? Kun nielen sen veren
himosi laupean
sen sokeudessa
sieluusi vajoan |
severia 28.04.2005 21:52:51 | |
---|
No voi olla niinkin. Minä sanon että turpa kiinni MINÄ!!! Ei mua kiinnosta oikeestaan mitä muut on mieltä, vaikka haukkuis ihan paskaks ku vaan itte tykkään. Kannattaa olla asenteella että hyvää on jos itte tykkää. Eikö se oo pääasia? Ei ole. Miksi laitat lyriikoitasi arvosteltavaksi jos haluat vaan sanoa "turpa kinni". Jos pelkästään sillä on väliä että tykkäät voit pitää sen omana tietonasi. Oli paskat lyriikat. |
Kirjoitus virhe 29.04.2005 12:42:35 | |
---|
Tommoset "paska" postaukset on ehkä turhimpia. Jos ei kerro miksi ne on paskat niin turha sillon on edes mitään sanoa. Itse tekstiin. Siellä oli hyviä juttujakin mutta vastapainona huttua. Veikkaisin että jos vähän säätäisit tekstiä niin siitä tulisi varmastikkin aivan kelpo. KAUTTA SUPER MARION TU(L)LIKUKAN |
severia 29.04.2005 17:28:27 | |
---|
Omani tarkoitus ei ollutkaan sanoa vammasesti että ne oli paskat vaan se kuvastaa hyvn kirjoittajan asenetta arvostelijoita kohtaan. |
Super-Jari 01.05.2005 03:16:55 | |
---|
Omani tarkoitus ei ollutkaan sanoa vammasesti että ne oli paskat vaan se kuvastaa hyvn kirjoittajan asenetta arvostelijoita kohtaan. Et tehnyt mitään väärää. Kenelle puolustelet? Find me before another is found |
luopio 05.05.2005 21:55:45 | |
---|
Ei ole. Miksi laitat lyriikoitasi arvosteltavaksi jos haluat vaan sanoa "turpa kinni". Jos pelkästään sillä on väliä että tykkäät voit pitää sen omana tietonasi. Oli paskat lyriikat. Toden totta, ja melkosen tilitykseltä nuo kyllä kuullostavat... Kömpelöä kieltä. Wie bitte? |