kimple87 12.07.2005 16:14:25 | |
---|
Vuosisadan Rakkaustarina Se oli rakkautta ensi silmäyksellä/ poika aloitti pelin silmänvinkkauksella/ ja veti tytöltä jalat alta/ sanomalla: Olet minun oma kulta/ nyt on jo 5 vuotta takana, eikä loppua näy/ tää on vuosisadan rakkaustarina/ melkein yhtä legendaarinen kuin romeon ja julian/ rakkaus roihuaa intohimoisesti/ Poika tytölle kuiskaa hiljaisesti/ "Rakastan sua" Eräänä iltana, kun tyttö tulee kotiin/ poika odottaa häntä polvillaan ja kosii/ kyyneleet silmissä tyttö vastaa myöntävästi/ poika nousee seisomaan ja halaa tyttöä lämpimästi/ pian jo vietetäänkin mahtavia häitä/ kukaan ei taatusti tule unohtamaan niitä/ näiden kahden tarina tunnetaan kiinassakin asti/ he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti/ 2x tää on vuosisadan rakkaustarina/ melkein yhtä legendaarinen kuin romeon ja julian/ rakkaus roihuaa intohimoisesti/ Poika tytölle kuiskaa hiljaisesti/ "Rakastan sua" Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |
Jani The Rock 12.07.2005 19:46:46 | |
---|
SIGillä muuten on ton niminen biisi. Ja tää lyriikkakin olis voinut olla Inkisen kynästä lähtösin, jos tyttö olis tossa lopussa jäänyt vaikka auton alle tai jotain. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Henkka Hevimies 12.07.2005 20:26:34 (muokattu 12.07.2005 20:26:51) | |
---|
SIGillä muuten on ton niminen biisi. Ja tää lyriikkakin olis voinut olla Inkisen kynästä lähtösin, jos tyttö olis tossa lopussa jäänyt vaikka auton alle tai jotain. SIG kitaristi on käynny meillä. Kalpene kateudesta! Edit: Ainiin: Buahahahaa! "Bang your head, kill your soul
Let your fucking head explode
Cut your veins, rip your brain
You'll go insane" |
Jani The Rock 12.07.2005 20:37:36 | |
---|
SIG kitaristi on käynny meillä. Kalpene kateudesta! Ai Erkka vai? Sanoppa seuraavan kerran nähdessäs Jani The Rockilta terveisiä. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Henkka Hevimies 12.07.2005 20:39:07 | |
---|
Ai Erkka vai? Sanoppa seuraavan kerran nähdessäs Jani The Rockilta terveisiä. Joo,lupaan kertoa jos mies meille joskus vielä eksyy:) "Bang your head, kill your soul
Let your fucking head explode
Cut your veins, rip your brain
You'll go insane" |