Kyyneleet mun poskelta Asian laita on siis näin/ että kaikki menee helvettiä päin/ Elämä on täyttä paskaa/ enkä tiedä, kuinka kauan voin tätä enää jaksaa/ Kaverit hylkää, äiti vihaa ja isä haluais tappaa/ ei oikein mikään enää nappaa/ vois mennä ja vetää pari pillerii nokkaan/ Kyyneleet mun poskelta tippuu/ kun mietin kuinka paljon ihmisiä tälläkin hetkellä jossain kituu/ Se ei ole oikein, miksi kaikkia pitää sattua/ liikaa kipua ihmisen elämään mahtuu/ "Melko kallista!" "Niin, mut elämä on!" Ja paskat, elämä on todella halpaa/ se voi olla tuosta vaan ohi, eikä sulla oo siihen osaa eikä arpaa/ Mistään ei pysty pitää kii, kaikki hyvä häipyy/ vain muistot mielessä säilyy/ mutta nekin ajan myötä pois häilyy/
Kyyneleet mun poskelta tippuu/ kun mietin kuinka paljon ihmisiä tälläkin hetkellä jossain kituu/ Se ei ole oikein, miksi kaikkia pitää sattua/ liikaa kipua ihmisen elämään mahtuu/ Me ollaan täällä vain pieni hetki/ liian lyhyt on tää meidän retki/ joten miksi sen pitää sisältää niin paljon paskaa/ Kyyneleet mun poskelta tippuu/ kun en voi muutakuin huoneessani istua (aiaiaiaiaiai)/ Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |
Kyyneleet mun poskelta Asian laita on siis näin/ että kaikki menee helvettiä päin/ Elämä on täyttä paskaa/ enkä tiedä, kuinka kauan voin tätä enää jaksaa/ Kaverit hylkää, äiti vihaa ja isä haluais tappaa/ ei oikein mikään enää nappaa/ vois mennä ja vetää pari pillerii nokkaan/ Kyyneleet mun poskelta tippuu/ kun mietin kuinka paljon ihmisiä tälläkin hetkellä jossain kituu/ Se ei ole oikein, miksi kaikkia pitää sattua/ liikaa kipua ihmisen elämään mahtuu/ "Melko kallista!" "Niin, mut elämä on!" Ja paskat, elämä on todella halpaa/ se voi olla tuosta vaan ohi, eikä sulla oo siihen osaa eikä arpaa/ Mistään ei pysty pitää kii, kaikki hyvä häipyy/ vain muistot mielessä säilyy/ mutta nekin ajan myötä pois häilyy/
Kyyneleet mun poskelta tippuu/ kun mietin kuinka paljon ihmisiä tälläkin hetkellä jossain kituu/ Se ei ole oikein, miksi kaikkia pitää sattua/ liikaa kipua ihmisen elämään mahtuu/ Me ollaan täällä vain pieni hetki/ liian lyhyt on tää meidän retki/ joten miksi sen pitää sisältää niin paljon paskaa/ Kyyneleet mun poskelta tippuu/ kun en voi muutakuin huoneessani istua (aiaiaiaiaiai)/ Räppilyriikat tulee noista mieleen. Rimmaa sillä tavalla yms. "Bang your head, kill your soul
Let your fucking head explode
Cut your veins, rip your brain
You'll go insane" |