Tässä: varo tätä kesää on planeetat taas niillä paikoillaan varo et ne koettaa suistaa mun junaa raiteiltaan varo tätä kesää itse piru taas kortit sekoittaa varo kun mä lähden taas liian korkeilla panoksilla pelaamaan on paha kesä on paha, paha kesä niin maksamaan mun vanhat velkani takaisin ja vie sut huviajelulle helvettiin juhlimaan kanssani juhlimaan kanssani viimeistä kesää varo tätä kesää on pahat henget taas voimissaan varo ja ne koettaa köyttä mun kaulaani sovittaa varo tätä kesää se paljon antaa, mutta kaiken kerralla varo kun se haastaa taas venäläistä rulettia kanssaan pelaamaan on paha kesä on paha, paha kesä niin maksamaan mun vanhat velkani takaisin ja vie sut huviajelulle helvettiin juhlimaan kanssani juhlimaan kanssani viimeistä kesää anomus.com |
Tässä: varo tätä kesää on planeetat taas niillä paikoillaan varo et ne koettaa suistaa mun junaa raiteiltaan varo tätä kesää itse piru taas kortit sekoittaa varo kun mä lähden taas liian korkeilla panoksilla pelaamaan
varo tätä kesää on pahat henget taas voimissaan varo ja ne koettaa köyttä mun kaulaani sovittaa varo tätä kesää se paljon antaa, mutta kaiken kerralla varo kun se haastaa taas venäläistä rulettia kanssaan pelaamaan ah voilá! kiitos ja kumarrus! "Vaiti tai Pyhän Kurpitsan voima lannistaa ja musentaa!!" - Fox |