Uutta lyriikkaa puskee taas. Musiikilliset mielleyhtymät, jotka itselleni tulivat kirjoittaessa mieleen, olivat SIG, Leevi & The Leavings, Eppu Normaali ja Zen Café. Turhuuspalstan Sinkkulangan hengessä kirjoitettua, ah, niin lämminhenkistä ja romanttista lyriikkaa. :) KUMIANKKANA KYLPYAMMEESSA 1: Se on tavallaan niin, ettei aina oikein tiedä Minne mennä haluaa Kun yksin sateessa pelti kii, rankan illan jälkeen Kotiin raahustaa Sitä silloin miettii, kun rahat viedään ja turpiin laitetaan, Että ilman sinua elämä on pelkkää apatiaa 2: Tai sitten se on niin, että yksiön seinät Alkaa päälle kaatumaan Silloin tahtoisi soittaa, vaan ei kuitenkaan, Tahdo uskaltaa Sitä silloin miettii, kuinka elämä olisi paljon parempaa, Jos saisikin kerran viereesi nukahtaa Kertsi: Elina, tule kanssani kylpyammeeseen Elina, kumiankkana siellä sulle sen tempun teen Sitten suihkunraikkaina sohvapöydän ääreen istutaan Kera halvan viinin, sormukset vaihdetaan 3: Se on jotenkin niin, että olen vähän kyllästynyt Yksin valvomaan Katson sateista iltaa, valuvia pisaroita Vasten ikkunaa Sitä silloin miettii, mitä elämältään todella haluaa Sinä, minä ja me, niin ois kaikki kohdallaan Kertsi: Elina, tule kanssani kylpyammeeseen Elina, kumiankkana siellä sulle sen tempun teen Sitten suihkunraikkaina sohvapöydän ääreen istutaan Kera halvan viinin, sormukset vaihdetaan "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
Musiikilliset mielleyhtymät, jotka itselleni tulivat kirjoittaessa mieleen, olivat SIG, Leevi & The Leavings, Eppu Normaali ja Zen Café. ******************************************** KUMIANKKANA KYLPYAMMEESSA Se on tavallaan niin, ettei aina oikein tiedä Minne mennä haluaa Zen Café Kun yksin sateessa pelti kii, rankan illan jälkeen Kotiin raahustaa Sitä silloin miettii, kun rahat viedään ja turpiin laitetaan, Että ilman sinua elämä on pelkkää apatiaa Leevi & the Leavings Tai sitten se on niin, että yksiön seinät Alkaa päälle kaatumaan Zen Café Silloin tahtoisi soittaa, vaan ei kuitenkaan, Tahdo uskaltaa Sitä silloin miettii, kuinka elämä olisi paljon parempaa, Jos saisikin kerran viereesi nukahtaa Eppu Normaali Elina, tule kanssani kylpyammeeseen Elina, kumiankkana siellä sulle sen tempun teen Sitten suihkunraikkaina sohvapöydän ääreen istutaan Kera halvan viinin, sormukset vaihdetaan Leevi & the Leavings Se on jotenkin niin, että olen vähän kyllästynyt Yksin valvomaan Zen Café Katson sateista iltaa, valuvia pisaroita Vasten ikkunaa Sitä silloin miettii, mitä elämältään todella haluaa Sinä, minä ja me, niin ois kaikki kohdallaan Eppu Normaali ******************************************** SIG:stä en tiiä, mutta nuo muut vaikuttimet ovat kyllä selvästi nähtävillä. :) E: Nuo ovat siis mun mielipiteitä! Ja tämä lyriikka oli kovin osuvaa! Ja jopa vallan sujuvaa! E2: Kauan eläköön SINKKULANKA! THV-klubi #44. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |