Tuplakarhu 21.09.2005 21:37:57 | |
---|
"Humppaa taikka kuole. Taikka humppaa. Taikka kuole. Taikka humppaa ja kuole" Eläkeläiset humppaa ja rokkaa samanaikasesti. Kertokaas ihmeessä teidän mielestä parhaat Eläkeläisten biisit ja niiden lyriikat. Saatan oppia jotain uutta, koska niitä biisejä on niin monta. Paras osaa ne kaikki ulkoa, mutta semmosta tyyppiä ei taida olla olemassakaan. |
tähtivaeltaja 21.09.2005 23:27:06 | |
---|
Jotkut tärkeilijät pitävät tätä junttibändinä.. vähän kun ei ymmärtäisi satiiria/ironiaa/sarkasmia/mustaa huumoria köh köh. Jotkut oivallukset sanoituksissa lähentelevät neroutta. Olen ylpeä näistä itä-suomalaisista. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
Landola59 22.09.2005 16:48:48 | |
---|
Jotkut oivallukset sanoituksissa lähentelevät neroutta. Olen ylpeä näistä itä-suomalaisista. Jeespä näin. Aivan oikein. Eläkeläisten Humppasusi Ruotsissa on ehdottomia ykkösbiisejä tai sitte hanurissa arja... Long live rock and humppa. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
NHR 22.09.2005 19:10:51 | |
---|
Onhan niissä lyriikoissa joitakin helmiäkin ollut, mutta aika lailla yhden vitsin varaan bändi muuten mielestäni perustuu. Minä vedin siinä kuivat vaatteet ylleni... Tollanen rivi mm. nauratti hetken, oisko ollu siinä smoukontövootö-humppaversiossa? Mutta enempi kertakäyttöhuumorina siis pidän heidän lyriikoitaan. Todennäköisesti kuitenkin olen vain ihan huono, kun en osaa nerouttaan arvostaa, enkä kuule humpan kutsua... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
tähtivaeltaja 26.09.2005 18:12:50 | |
---|
Humpataan tahtiin käteenvetopasuunan pari sanaa konkarilta; käsi pois kaljakorilta, ilman jäykkää viinaa et pärjää; pilsneri puvun vain värjää 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |