Aihe: Kalapaliikki, useampi biisi 1 | |
---|---|
![]() 13.10.2005 15:38:48 (muokattu 13.10.2005 15:40:48) | |
Olen tehnyt punk-bändi Kalapaliikille vähän sanoituksia, tässä näyte muutamasta biisistä: VIRKAVALTA (aina paikalla) poliisi on kuin tamppooni oikeassa paikassa väärään aikaan siellä missä on kyttä on myös pamppu kaipaan, hippi aikaa pilveä, bisseä, ei poliiseja lainkaan ne ajat ovat ohi voi kunka täällä pamppua saakaan virkavalta, aina paikalla x6 poliisi on niin spontaani eikä sen pamppu oo tamppooni vaan helvetin kova kumiputki ai ai, kun se sattuu tulee niskaan poliisia, koiraa, pamppuu lamput vilkkuu voi miksi poliisia ei pääse karkuun virkavalta, aina paikalla x6 virkavalta, aina paikalla x6 KAIKKI VALUU HUKKAAN istun reskalla, lipitän kiljua poliisi tulee ja kaataa kiljut maahan, maahan makaan puistossa, nautin viiniä poliisi tulee ja kaataa viinit maahan, maahan -chorus x2- istun, makaan, chillaan, ryyppään poliisi kaataa viinat maahan miksei enää saa ryypätä ilman että poliisi kaataa viinat maahan chillaan kylillä, juon viinaa poliisi tulee ja kaataa viinat maahan, maahan istun kotona, kitaten pirtua poliisi tulee ja kaataa pirtut maahan, maahan -chorus x2- istun, makaan, chillaan, ryyppään poliisi kaataa viinat maahan miksei enää saa ryypätä ilman että poliisi kaataa viinat maahan PAMPUSTA PÄÄHÄN iskun tunsin kopassa, tuskan koko kehossa epäilemättä pamppua tuli taas, en voi unohtaa tätä tuskaa pampun pusu päässäni, mistä menetin tajuntani kierot kytät pamputtaa, heitä en voi unhoittaa -chorus- sain pampusta päähän, pamppua päähän poliisisedältä, poliisisedältä pamppua sain, mä pamppua sain poliisisedältä, poliisisedältä sain pampusta päähän, pamppua päähän poliisisedältä, poliisisedältä pamppua sain, mä pamppua sain poliisisedältä, poliisisedältä heräsin sairaalan pedistä, letkut vielä suonissa epäilemättä pahaa jälkeä, arpia ei voi peittää aina vaan pamppua saa, alkaa oikein vituttaan kun aina vaan sitä tulee vaan pamppua en voi sietää, SIETÄÄ!! -chorus- sain pampusta päähän, pamppua päähän poliisisedältä, poliisisedältä pamppua sain, mä pamppua sain poliisisedältä, poliisisedältä sain pampusta päähän, pamppua päähän poliisisedältä, poliisisedältä pamppua sain, mä pamppua sain poliisisedältä, poliisisedältä pamppuja, pamppuja, tuskaa, tuskaa iskuja, iskuja, VERTA! pamppuja, pamppuja, tuskaa, tuskaa iskuja, iskuja, VERTA! pamppua tulee, pamppua tulee poliisilta, poliisilta pamppua saa pamppua tulee, pamppua tulee poliisilta pamppua SAA! PAMPPUMUSEO museo täynnä pamppuja ja tarinoita poliisita jotka pampputtivat roistoja ja syyttömiä mitä sillä on väliä, kaikkien on kiva pamppua halia sanoi poliisi, itse niin noviisi, ettei ole tuntenut pampun pusua nyt pamput ovat museossa, muistuttamassa julmuuksista jotka ovat lähtöisin poliisista kerätään pamput pois ja sulatetaan niistä kumisaappaita, kumisaappaita kerätään pamput pois ja sulatetaan niistä kumisaappaita, kumisaappaita kerätään saappaatkin pois ja piilotetaan ne maan alle, maan alle mutta niinhän se on, että kaikki pamppua saa sanoi poliisi, itse niin noviisi, ettei ole tuntenut pampun pusua nyt pamput ovat museossa, josta ne haetaan kun yleinen kalapaliikki nousee kerätään pamput pois ja sulatetaan niistä kumisaappaita, kumisaappaita kerätään pamput pois ja sulatetaan niistä kumisaappaita, kumisaappaita kerätään saappaatkin pois ja piilotetaan ne maan alle, maan alle PASKALAKIT poliisit, nuo paskalakit X4 poliisit tulee maijalla vie putkaan poikia, tyttöjä, nuoria lyö pampulla ja vie putkaan viinan juonnista poliisit, nuo paskalakit X8 poliist tulee ja pamputtaa vittu se sattuu, sattuu niin perkeleesti pamppua tulee perseeseen ai vittu, perseeseen sattuu poliisit, nuo paskalakit X8 vitun poliisit, menkää vittuun täältä vittu mä en diggaa teistä vittuun, aaaarrrgghhh poliisit - paskalakit poliisit - paskalakit poliisit - paskalakit poliisit - paskalakit Hasta la Masta, baby! | |
![]() 13.10.2005 17:19:03 | |
Poliisi on ystävä. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)