Kuuntelinpa tuossa äsken vanhempaa tuotantoamme ja törmäsin moiseen lyyriseen helmeen: PAHA KÄSI Paha käsi, minun vai paholaisen mistä oon, saanut sellaisen saa mut joka ilta kiihkoon olen kyllästynyt jo oman käden siittoon Paha käsi, naiset karkoittaa ja pillua, en saa se mut joka ilta tyydyttää ja kassit tyhjentää -Chorus- Olenko sairas kun masturbuin mitä vittua mä sille voin kuka helvetti mulle tämän käden loi se on paha, paha paha paha, käsi Paha käsi, minun vai paholaisen mistä oon saanut sellaisen saa mut joka ilta kiihkoon olen kyllästynyt jo oman käden siittoon Paha käsi, naiset karkoittaa ja pillua en saa se mut joka ilta tyydyttää ja kassit tyhjentää -Chorus- Olenko sairas kun masturbuin mitä vittua mä sille voin kuka helvetti mulle tämän käden loi se on paha, paha paha paha, käsi Olenko sairas kun masturbuin mitä vittua mä sille voin kuka helvetti mulle tämän käden loi se on paha, paha paha paha, käsi Paha käsi, paha käsi.. Kommentoida saa. Lisää on tiedossa, kunhan jaksan kirjoitella sanat paperilapuilta tänne Hasta la Masta, baby! |