Asun siinä talossa, jossa huoneet kylpevät kuun keltaisen kaipuun kajossa Asun siinä talossa, jossa kaikkee kummaa tapahtuu kirkkaassa päivänvalossa Valossa, valossa Päivänvalossa Asun siinä talossa, jossa lokit kirkuvat kaipuun sinisen kuun varjossa Asun siinä talossa, jossa seinät kaatuvat kahden rakastavaisen päälle Päälle, päälle Meidän päälle Sinä olet talo ja minä kävelen sinuun Alta kulmien luot ujon katseen minuun Kävely sinulle, katse minulle Rakkaudentunnustus sinulta minulle ja minulta sinulle Asun siinä talossa, jossa ovet avaavat kuun valkoisen valheen raolleen Asun siinä talossa, jossa illat sytyttävät totuuden meissä palamaan Palamaan, palamaan Totuuden palamaan Sinä olet talo ja minä kävelen sinuun Alta kulmien luot ujon katseen minuun Kävely sinulle, katse minulle Rakkaudentunnustus sinulta minulle ja minulta sinulle Kommentteja? |
Hyvin mielenkiintoista.Tuo kävely sinulle-kohta herätti minussakin hieman outoja viboja,mutta sanojen käyttö oli kuitenkin melkoisen taitavaa,siinä oli luovuutta.Hieno oivallus oli esimerkiksi käyttää toisesta talo-vertausta johon toinen kävelee.jos tuon kappaleen kuulisi kertaalleen,herättäisi se minussakin haluja kuulla se toisen kerran:)tällä sanoittajalla on tulevaisuutta,bueno:) |