Hiljaisuus on sinfoniaa (2016)
Antakaa mun olla yksin en tahdo olla sylityksin varjonani ihminen, tai karhu, vai näätä ette päätäni käännä. En kaipaa, et iho koskis toista vaikka yhteisössä ihminen kai parhaiten loistaa, niin kuvataan, niin meille luvataan. Antakaa mun olla yksin en tahdo olla sylityksin varjonani ihminen, tai karhu, vai näätä ette päätäni käännä. kertosäe: Hiljaisuus on sinfoniaa kuuluu, kun höyhen putoaa ja hämähäkki kutoo verkkoaan antakaa mun olla yksin. En kaipaa ihmisen ääntä, kun kirjan sivunkin kääntää, voi sitä puheen määrää hiljaisuus on sinfoniaa, kun kimpaantuu jostain ja pahan kostaa, hiljaisuudesta irtautuu. Kertosäe: Hiljaisuus on sinfoniaa kuuluu, kun höyhen putoaa ja hämähäkki kutoo verkkoaan, antakaa mun olla yksin sylityksin luontoni kanssa, ei yksinäisyys ole mun ansa. En kaipaa, et iho koskis toista, vaikka yhteisössä ihminen kai parhaiten loistaa, niin kuvataan, niin meille luvataan. kertosäe: Hiljaisuus on sinfoniaa kuuluu, kun höyhen putoaa ja hämähäkki kutoo verkkoaan antakaa mun olla yksin. merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |