Jonkinlaista punkrokkia, vaihteeksi. Sain inspiraation syödessäni perunalastuja. Biisi ei silti ole omaelämäkerrallinen. Uusavuttomuus -rock Tossa yhtenä aamuna heräsin ja ikkunastani ulos kurkistin lumikerros peitti koko pihamaan mä soitin mummolle, kysyin miten toimitaan tuli mummolta vastaus kuin ammuttuna paa poika villahousut jalkaan taikka jäätyy munat Joo joo, uusavuton mä oon joo joo, uusavuton mä oon mistään mitään mä tajua en oon jälkikasvua X -sukupolven osaan koodata, floodata ja toimii netti mutta mikään muu ei sitten pelaa - voihan helevetti Alko nälkä vaivata mua päivällä ja ruokakaapissa oli vain sipsejä söin niitä koko kilon pussillisen ja sain hemmetinmoisen vatsankivistyksen pakko mailaa himaan, että särkee mahhaa toisitko äiti mulle kaupasta Jaffaa Joo joo, uusavuton mä oon joo joo, uusavuton mä oon mistään mitään mä tajua en oon jälkikasvua X -sukupolven osaan koodata, floodata ja toimii netti mutta mikään muu ei sitten pelaa - voihan helevetti Tuli gimmafrendikin käväsemään ja pyysi teetä itselleen keittämään mä levyn päälle tietenkin unohdin ja aiheutin snadin äksidentin nytpä ottaa päähän vähän saatanasti koko vitun rivitalo palo kivijalkaan asti Joo joo, ei tarvii muistuttaa joo joo, etten mitään osaa ei taida hommat oikein järjestyy äksää pahempi on sukupolvi yy osaan ladata, dadata ja toimii netti mutta mikään muu ei sitten pelaa - voihan helevetti Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Hyvä ajankohtainen aihe ja pari näppärää sanakäännettä. Etenkin kertsin 2 vikaa riviä naurattaa :) Kiva kun maistui! Juoni on aika peruskauraa. Jep, kirjottelen novellit ja romaanit sitten erikseen. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Luin tämän jo pari päivää sitten, ja ajattelin.. että eipä lisättävää eikä mitään sanottavaa. Mutta mainitaan nyt sitten, että nauroin jo eka kerralla tälle aika lahjakkaasti:) Oivallista tekstiä, nasahtaa omalle kohdallekin sen verran että jos nuolena sattuisi kohti lentämään niin makaisin polilla. Jotenkin musta tuntuu, että Janilla on ollut jotain muutakin mielenpäällä tätä kirjoittaessaan kuin perunalastupussi.. ja se jos mikä naurattaa vielä enemmän.. mikäli vain olen oikeilla jäljillä...? Haha.. |
Jotenkin musta tuntuu, että Janilla on ollut jotain muutakin mielenpäällä tätä kirjoittaessaan kuin perunalastupussi.. ja se jos mikä naurattaa vielä enemmän.. Hmm, voipi olla! Sehän se on aina mielessä mutta runoillaan nyt ensin. Daddy Was A Preacher But Mama Was A Go-Go Girl! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |