Tää olis olevinaan tämmöstä Hassisen Kone/Juliet Jonesin Sydän -tyyppistä kaahausta. Kommenz pliiz! Sosiaalinen kyvyttömyys Koulun matikantunnilla kovat pojat sijaisopea kiusaa minä luokan perältä tuijotan tyttöjä jotka heidän tempuilleen nauraa Tanssiharkat liikuntasalissa ei kukaan tahdo mennä mun kanssa polkkaa apeana lysähdän istumaan voisinpa itseni puolapuihin hirttää Vitun ujo runkkari, teen itsestäni diagnoosin sosiaalinen kyvyttömyys kertoo saman asian kauniimmin joopa joo ja niinpä niin turha kuollutta hevosta on piiskata vauhtiin On perjantai-ilta oikeat ihmiset juhlii ja bailaa minä sohvalla homehtuen tuijotan videolta Nick Caven keikkaa Viikonloppuna kaupungilla kaunis nainen multa kelloa kysyy alas laskettu katseeni polttaa savuavat reiät kenkieni kärkiin Vitun ujo runkkari, teen itsestäni diagnoosin sosiaalinen kyvyttömyys kertoo saman asian kauniimmin joopa joo ja niinpä niin turha kuollutta hevosta on piiskata vauhtiin Varmaan vanhainkodissakin ääniä pelkään ja katseita säikyn ammatillinen kosketus hoitajan polttaa kuin tuhat helvetin lieskaa Mutta vielä minäkin näytän menen kotiin ja juon pullon viinaa peilin edessä irvistän ja karjun hetken olen kaupungin kuningas Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |