Olkaa hyvät en minä teidän juorupuheita kuuntele poliitikot päätänne vittu en suutele koulussako sitä elämäään oppii päihteitä sitä mieluummin hotkii Mitä vittua on se? Tätäkö on kapina? Älä seiso vaan kävele Mitä vittua on se? Tätäkö on kapina? siis Seiso ja anele.
isänmaa minä puolestas en taistele vallankumousta mina vain suussani maistelen Minä en ole rippuvainen lainkaan, Kuitenki se teidän päätänne vaivaa Mitä vittua on se? Tätäkö on kapina? Älä seiso vaan kävele Mitä vittua on se? Tätäkö on kapina? siis Seiso ja anele.
Yhteiskunta mulle on aina notkee Ihmisten asenteet ne mun elämän sotkee Kertokaa jo ketä mä en siedä sitä kun en vielä itsekään tiedä And rämina goe's on... r0k r0k. "Nazi punks fuck off" |
Varaton Ei mulla ole varaa demokratiaan, ei silti en haluu ampua rikkaita. Ei mulla ole voimia rakentaa parrigedeja, voi vain istuu ja heitellä sanan miekkoja. (C) Jokainen parhaansa yrittää, niin kauan kun kestää. Autetaan kadulle kaatuvaa, niin tää loppuun saatetaan. On pirtti mulle pyhä paikka, ja lääke nimeltänsä taika,joka tekee meistä pakanoista autuaita. On maailman katsomus vapaa Suomi, olenhan iki nuori. Vaikka rapistunut on hiukan ulkokuori. (C) T:Ronne |
Varaton Ei mulla ole varaa demokratiaan, ei silti en haluu ampua rikkaita. Ei mulla ole voimia rakentaa parrigedeja, voi vain istuu ja heitellä sanan miekkoja. (C) Jokainen parhaansa yrittää, niin kauan kun kestää. Autetaan kadulle kaatuvaa, niin tää loppuun saatetaan. On pirtti mulle pyhä paikka, ja lääke nimeltänsä taika,joka tekee meistä pakanoista autuaita. On maailman katsomus vapaa Suomi, olenhan iki nuori. Vaikka rapistunut on hiukan ulkokuori. (C) T:Ronne Ööh. Mites tämä nyt tähän littyi? Lisää palautetta kiitos! Punkkia tuon olisi tarkotus olla. And rämina goe's on... r0k r0k. "Nazi punks fuck off" |