Aihe: Auttakaa Tekeen Omat Lyriikat!
1
.. Pikku-Pate ..
26.03.2006 12:58:04
Elikä jos ois mahollista niin tehtäs tähän omat lyriikat ku Bändi tahtoo mun valmistavan ne ja toivon että voisitte auttaa.. Laulajan pyynnöstä rauhaisaa, haikeaa ja tosi koskettavaa sanotusta.. Kiitän etukäteen..
Aloitan:

Kiitos kaikesta minkä annoit,
ennen lähtöäs mulle vannoit:
Veikko
26.03.2006 13:26:43
Elikä jos ois mahollista niin tehtäs tähän omat lyriikat ku Bändi tahtoo mun valmistavan ne ja toivon että voisitte auttaa.. Laulajan pyynnöstä rauhaisaa, haikeaa ja tosi koskettavaa sanotusta.. Kiitän etukäteen..
Aloitan:

Kiitos kaikesta minkä annoit,
ennen lähtöäs mulle vannoit:

No jos et ole tehnyt aikaisemmin tekstiä niin sinua unohtaisin heti riimit. Riimit ovat kyllä toimia, mutta helposti ne nousee tekstin kuljettajaksi ja sitten ollaan hukassa. Sisältö siinä kärsii, tarinan pitää viedä riimiä, eikä riimin tarinaa.

Ihan ekaksi kanattaa varmaan miettiä teemaan hieman tarkemmin. Lähtökohtana "rauhaisa, haikea ja tosi koskettava"sanoitus on hieman liian laaja. Mieti teema tarkemmin, mitä haluat kertoa.

Jos sävel on jo valmiina laita se non stoppina pyörimään ja kirjoita kaikki mitä mieleen tulee. Tästä syntynee eräänlainen mind map. Sitä sitten alat tutkiskelemaan ja eroitat jyvät akanoista. Siitä se alkaa muotoutua jos sikseen on.
I'm shufflin' thru the Tampere sand, but my head's in Mississippi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)