kkaarre 04.06.2006 21:33:20 (muokattu 04.06.2006 23:32:00) | |
---|
Kelloradio Kuuta tuijotan aurinkoa odottaen yössä yksin aikaani tappaen kelloradio vilkuttaa, odottaa jokin päivä kenties sen aikaan saan. Katse tottuu vaikka mieli ei hämärään, luen hetken ja saan valoa elämään Lehden kolahdus postiluukussa on toivonpilkahdus hiljaisuudessa Kerto: ----- Päivä nousee, kesä tekee tuloaan aurinko ylle tämän routaisen maan vuosisadan kaunein päivä saattaa odottaa, kuka voisi tietää mitä se tuokaan mukanaan, katsotaan ----- Kylpyamme kutsuu, täytän sen mieleeni soljuu muistot eilisen Paratiisin painovoimassa ehkä olin, ehkä roikuin ilmassa Eilinen on kuin tuhkaa savukkeen tuulessa ja jo hengitetty kertaalleen kelloradio vilkuttaa, odottaa jokin päivä kenties sen aikaan saan. ----- Päivä nousee… ----- En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
Peter Spiegelmann 05.06.2006 21:15:59 | |
---|
Hyvä teksti, persoonallinen ja intertekstuaalinen. :) Ois kiva kuulla ko.biisi. "Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done."
Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla. |
kkaarre 09.06.2006 17:10:06 | |
---|
Hyvä teksti, persoonallinen ja intertekstuaalinen. :) Ois kiva kuulla ko.biisi. Kiitos kehuista! Saattaa olla että joku kaunis päivä kuuletkin ko. kappaleen. Laittakaahan muutkin mielipiteitä... En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
Betsy 13.06.2006 18:52:24 | |
---|
Toden totta melkoisen omaperäistä ja sujuvaa tekstiä. ...Tosin joissakin kohdissa oli lauseita, jotka eivät oikein sopineet kupletin juoneen (siis siihen käsitykseen,jonka sain noista lyriikoista), mutta eivät ne kyllä oikeastaan edes häirinnet millään tapaa. Suhteellisen onnistunut paketti :) Die with your boots on. |
kkaarre 17.06.2006 18:41:12 | |
---|
Tänks! ...Tosin joissakin kohdissa oli lauseita, jotka eivät oikein sopineet kupletin juoneen (siis siihen käsitykseen,jonka sain noista lyriikoista) Öö... mitä lauseita tarkoitat? En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |