Aihe: Multaisen maan rakkaus
1
Spadee
11.07.2006 23:58:24

Ei ole oikeen mun tapaista tehdä rakkauslauluja, mutta pitihän sitä tyttökaverini pyynnöstä tämmöinenkin väsätä. Kirjoitelkaas kommentteja koko elämäni ensimmäisestä ja ehkä viimeisestä lemmenlurituksesta.

::Multaisen Maan Rakkaus::

1.
Kerroin mitä halusin
Tiedän sinut tarvitsen
Ethän lähde
tunteitasi kätke
toistan sinut haluan
Ethän palele
älä pois kävele
pysy luonani, tarvitsen lämpöäsi

K.
Tunteeni sinuun säilyy
Katsot kauas
mitä siellä näkyy
Sinä ja minä
kultaisen ikkunan alla
käsi kädessä multaiseen maahan saakka

2.
Ei riitoja, ei pahoja
ajatuksia yhtäkään
kun kohti auringonlaskua kävellään
Tarvitsen sinua
lämmittämään minua
pysy luonani, tarvitsen lämpöäsi

K.
Tunteeni sinuun säilyy
Katsot kauas
mitä siellä näkyy
Sinä ja minä
kultaisen ikkunan alla
käsi kädessä multaiseen maahan saakka

Kunnes maahan multaiseen kuoppa kaivetaan
Kunnes maahan multaiseen kuoppa kaivetaan
Saapukaa helvettiin, voitte nähdä minut siellä.
4roth
13.07.2006 14:07:06
No ei sun rakkauslurituksia kannata lopettaa tähän. Ihan sujuvaa tekstiä, hieman kliseistä ja kovin lyhyt, mutta ei ole helppo kirjoittaa tuosta aiheesta kliseittä.
Jos pelkäät pimeää, pysy valossa.
Jani The Rock
13.07.2006 15:03:08

Biisin nimi on todella hyvä, eikä sanotuksessakaan ole mitään vikaa. Vähäeleistä ja sellaisenaan painokasta systeemiä ilman turhia maalailuja. Lopetus on ehkä vähän korni, sitä muuttaisin jos saapi ehdottaa.
The road never ends for me, kid.
-wienoe-
23.07.2006 18:01:54
nimi on ehkä paras minun tältä palstalta lukemistani! ei mitään ihan hyvät olivat, ettei nyt tähän kannata lopettaa. pidin siitä ettet liikaa(kuten rakkauslauluissa yleensä) hehkuttanut kui nka ihanaa on nyt kun saa rakastaa ja kuinka nyt kaikki on niin hyvin ja pla pla..tai vaihtoehtoisesti voi kuinka sua rakastin ja kaikkeni annoit, mut mua huiputit ja maailmani kaatuu ym.. eli kuten yllä sanottiin ei maalailtu liikaa. kirjoittelemalla rakkauslyriikoita vielä lisää kehityt varmasti edelleen niin että voit unohtaa sen että "en varmaan koskaan kirjoita rakkauslauluja enää" =D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)