Sistis 29.06.2006 14:58:08 | |
---|
Laittelenpa taas yhden tekstin demoltamme. Tämä ei ole minun tekstini, vaan laulamme. Julkaistu kuitenkin bändin edun nimissä tekijän luvalla. Kuolinvuode (Säv. ja San. Ville Pekkanen) ---------------------------------------- Kuolinvuoteellamme kädet harovat tyhjää Tuoksusi takertunut vaatteisiini Kuolinvuoteellamme ei ole sinää ja minää Lakanat jäätyvät ihoon kiinni Sähkövalossa sukellamme syvyyksiimme Hautajaiset ovat olleet ja menneet En muistanut niissä nimeäsi Sinä huusit minulle perkeleet Vaikka tiesit, että tyhjiä ovat sanasi Ravistan ja tuuletan vaatteeni Rummuta itsesi korkeuksiin Karkaa pois, lennä sinne Missä korkeat kuohut kohtaavat Täällä emme törmää suudelmiin Jos jäät, jäät yksin tänne Kaulaasi kuristavat lakanat jotka olen sitonut ennen lähtöäni Kuolinvuoteellamme aika nykii edestakaisin Ihoillamme loiset erilaiset jotka juoksevat verisuonia pitkin Huoneessa ummehtuvat ajatukset Sähkövalo läpäisee kaiken, kaiken Rummuta itsesi korkeuksiin Karkaa pois, lennä sinne Missä korkeat kuohut kohtaavat Täällä emme törmää suudelmiin Jos jäät, jäät yksin tänne Kaulaasi kuristavat lakanat jotka olen sitonut ennen lähtöäni |
Sistis 05.07.2006 09:47:40 | |
---|
Perkele, olen minäkin teidän lyriikoitanne kommentoinut! ;) |
Sistis 13.07.2006 14:53:38 | |
---|
Kommentteja, kiitos... tämä biisi vedetään todennäköisesti myös rock-lyriikan SM-finaalissa, johon pääsimme. |
Jani The Rock 13.07.2006 15:00:12 | |
---|
Kommentteja, kiitos... tämä biisi vedetään todennäköisesti myös rock-lyriikan SM-finaalissa, johon pääsimme. No hemmetin hyvä sanotushan tämä on. Just sellasta meininkiä josta mä tykkään. Tulee vähän ajat sitten edesmennyt Kumikristus -bändi mieleen. Ainoa mikä snadisti tökkäsee, on tuo "jotka olen sitonut ennen lähtöäni" -kohta. Vaikee tietysti sanoa mitään kun en tiedä millanen melodia on, mutta jos ihan heittää tälleen lonkalta, niin musta "jotka sidoin ennen kuin lähdin", kuulostas jotenkin iskevämmältä. Ehkä. Kovasti tsemiä kilpailuun. Hyvä että on tänhenkistä juttua messissä. Knock `em dead! The road never ends for me, kid. |
aikavaikea 13.07.2006 15:03:39 | |
---|
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man. |
Sistis 13.07.2006 15:03:59 | |
---|
"jotka sidoin ennen kuin lähdin", kuulostas jotenkin iskevämmältä. Ehkä. Kovasti tsemiä kilpailuun. Hyvä että on tänhenkistä juttua messissä. Knock `em dead! http://www.mikseri.net/music/play.php?id=204759&type=hi Tuosta pystyy biisin kuulostelemaan. Tyylilajina on sellainen akustisvoittoinen tunnelmointi, joka kasvaa melko massiiviseksi kuorolaulannaksikin kertosäkeessä. Tyypillinen encore-kappale meillä. Tai sitten keikan päätösbiisi. Yleensä ainoa akustispainotteinen kappale, minkä vedämme setissä. Kiitoksia kommentista ja tsempistä. Ihan tuolla ehdottamallasi tavalla tuota riviä ei olisi pystynyt laulamaan. |