Vapaa pudotus
Koskettimet ovat yksinäiset ja nuo vieraat koiratkin purevat nuo kaksipäiset eläimet hetket kovat, tulevat suoraan syliin, tyyliin en mahda mitään, mitään matkakirja täyttyy kuvista harhoista et voisin saavuttaa Himalajan tarjota sulle ajan vapaaseen kiipeilyyn kaiken maailman turhaan liitelyyn voisin tarjota sulle ajan, mun kroppa vaan on vajaa, ajatukset ajaa takaa painaa kädet koskettimiin yksinäisiin painaa kädet koskettimiin yksinäisiin mä oon ylittänyt monta kertaa mielen huiput, pudonnut kuiluihin sytyttänyt tulen tuikkuihin; oon ollut kivilintu paikallaan, jota henget yrittää puhaltaa ilmaan matkakirja täyttyy kuvista harhoista et voisin saavuttaa Himalajan tarjota sulle ajan vapaaseen kiipeilyyn kaiken maailman turhaan liitelyyn voisin tarjota sulle ajan. mun kroppa vaan on vajaa ajatukset ajaa takaa painaa kädet koskettimiin yksinäisiin painaa kädet koskettimiin yksinäisiin mä oon ylittänyt monta kertaa mielen huiput, pudonnut kuiluihin sytyttänyt tulen tuikkuihin; oon ollut kivilintu paikallaan, jota henget yrittää puhaltaa ilmaan
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |