Olen haudanvakava. --- joku meitä kadulla katsoo nauraen minä sellaista suvaita saata lainkaan en entäs sitten jos pandakarhulta näytät ja vasta kuukauden päästä kuustoista täytät helyjä kaulassani kannan vuokses sun siinä on pentagrammi, ankh, enkä tätä tiiä, onks tää sun mustissa kuljemme, punaista käytän harkiten haudasta nousseelta näytän oi ei paha rasti meitä ei oteta vakavasti rakkaani uskothan vaan syömmeeni yön pikimustaan lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi oikeesti stereoiden päällä kynttilä musta on kerrot mulle kuinka sielus on onneton minä uskon sen kyllä kun yökävelyllä käteni lepää sun rintasi yllä oi ei paha rasti meitä ei oteta vakavasti rakkaani uskothan vaan syömmeeni yön pikimustaan lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi oikeesti aamu kun valkenee kiroat hiljaa kuinka vihaat sitä luokkasi lipevää Siljaa se on maikkojen suosikki, ei vampyyri lainkaan voi miksi mä sinut riesakseni sainkaan ai niin, jopa muistan, sä kerroit sen mulle on persoja gootit seksirietastelulle oi ei paha rasti meitä ei oteta vakavasti rakkaani uskothan vaan syömmeeni yön pikimustaan lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi oikeesti kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi kärsin sun kanssasi aikuisten oikeesti, kulta |
aamu kun valkenee kiroat hiljaa kuinka vihaat sitä luokkasi lipevää Siljaa se on maikkojen suosikki, ei vampyyri lainkaan voi miksi mä sinut riesakseni sainkaan ai niin, jopa muistan, sä kerroit sen mulle on persoja gootit seksirietastelulle Tää on hemmetin hyvä pätkä, vaikka hiljaa-Siljaa -riimipari onkin kuluneempi kuin poliittisen kiipijän kieli. Ja oivallinen idis biisiin ylipäänsä. Vaikka teksti on periaatteessa hauska, niin silti siitä henkii jonkinlainen alakulo. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |