Jani The Rock 15.09.2006 17:44:48 | |
---|
Uutta huttua. Biisin aihe oli mielessä jo pitkään, mutta sanoitus alkoi hahmottua tänään kun seisoin ulkona auringossa silmiäni siristellen. Kommenttia laittakaa, oi toverit. Ja terveisiä Kirkalle. Wendigo Auringonvalo on liian kirkasta se polttaa silmät ja rasittaa mun aivoja anna mulle öinen taivas ja kuu anna mulle talven viima ja tuu Auringonvalo on liian kirkasta se paljastaa kaiken enkä löydä varjoa saavu luokseni vasta kun ilta yöksi pimenee lähde ennen kuin aamu valkenee Mä oon Wendigo Wendigo sun sydäntäsi syödä tahtois en siksi valon alta hämäryyteen pakenen Auringonvalo on liian kirkasta mun päähän sattuu, kaikki äänet on niin kovia anna mulle lumihauta ja täysikuu anna mulle suden hetken hiljaisuus Auringonvalo on liian kirkasta se häikäisee sinut etkä näe totuutta levoton henkeni luoksesi harhailee anna mulle rauha, pyydän - ja mee Mä oon Wendigo Wendigo et minua voi koskaan rakastaa kuollut sielu kaiken kauniin karkoittaa "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
JCM 15.09.2006 21:46:40 | |
---|
Lyhyttä shittiä, mutta ihan vitun hyvin kirjoitettu. Jeah. |
aziztcf 17.09.2006 11:53:20 | |
---|
Auringonvalo on liian kirkasta mun päähän sattuu, kaikki äänet on niin kovia anna mulle lumihauta ja täysikuu anna mulle suden hetken hiljaisuus Summasitpas näppärästi aamuni :) musiikki on ku paskantamine |
Jani The Rock 17.09.2006 11:59:55 | |
---|
Summasitpas näppärästi aamuni :) Mä oon sellanen tunteiden Janne Tulkki. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
gösplstorm 18.09.2006 15:36:39 | |
---|
Tää on hiton kova! varsinkin tää pätkä on sairaan hyvä: anna mulle öinen taivas ja kuu anna mulle talven viima ja tuu wou! Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
Paranoid Trooper 01.10.2006 21:43:08 | |
---|
Aika jees, pakko sanoo. "As we both kept advancing til the final round, I knew I had to do something drastic so I smashed my guitar to bits. I won..." -Marty Friedman S.M.A.K. - jäsen. |
Jani The Rock 01.10.2006 21:46:38 | |
---|
Aika jees, pakko sanoo. Minä kiitän. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |