Jos mulla on tänään sukat väärissä jaloissa, kun joku varasti ne pyykkinarulta, niin pitääks mun ottaa toiselta, ja olla yhtä paska jos mulla on tänään kivi kengässä, ja ylitöitä kuuteen mennessä, pitääks mun olla yhtä hankala ja häiritä naapureita mankalla jos mä en lapsena saanut pleikkarii ja joudun käyttään faijan vanhaa fiattii, pitääks mun olla yhtä tyhjän kanssa, tai olematta olemassa..
Mikä on maailman perintöö.. ja mitä sä tahdot antaa, jotain paljon parempaa, vai jotain, joka verille hankaa, mikä on maailman perintöö ja mitä sä jaksat kantaa, jotain mitä itse et halunnut, vai jotain, mikä parempaa antaa
Jos joku pölli mun fillarin yöllä, pitääks mun maksaa se nahka vyöllä, just sillä jota koskaan valinnut en ja silti oli perse punainen, jos mä kompastuin aamulla kengän nauhaan, pitääks mun alkaa sulle jauhaan, miten kamalaa kaikki on, kun suomikin nieli tappion ja jos mua joku tuijottaa, pitääks mun alkaa meuhaamaan ja repiä toisilta silmiä irti, ei tää oo mikään action filmi
mikä on maailman perintöö, ja mitä sä tahdot antaa, jotain paljon parempaa, vai jotain, mikä verille hankaa, mikä on maailman perintöö ja mitä sä jaksat kantaa, jotain mitä itse et halunnut, vai jotain mikä parempaa antaa.. joo.. ( ei..jou..) me kaikki ollaan täällä kerran vaan, kerran itketään, kerran nauretaan, kerran eletään, kerran turrutaan, mut pitääks maailman kasvaa toisten veloista, ja repiä naurua toisten toivosta, tappaa kaikki, minkä hyvä saa elämään, olla ilkeä, kun sieluu kirveltää, Olla paska, jos itse ei jotain saa.. olla turta, kun maailmaa toivotaan..kuitenkin parempaa.. Oispa kaikki niin yksinkertaista, ei kertaluontoista.. ( helvetillisen iso sarkastinen huokaus..) Tatta the orginal Grazy Mama,
working center parturi- kampaamo pandoora(n luotilipas). Panokset kovenee.... |