Aihe: Miksi /Punainen Matto (räppi) 1 | |
---|---|
![]() 20.10.2006 22:07:17 | |
VERSE1 Nyt nostakaamme malja sille mistä kipu kasvaa/ Mistä tuska saa alkunsa alustavasti mua vastaan/ pitäis vahvistaa ei vavistaakaa taakkaa alan ajaa takaa/ Ei äiti halaa vaan tuli perseen alla palaa kun/ aarrearkkukaan ei aukea ei aukea ne saumat/ jotka sua katsoessani tahkon mieleeni/pois ne tahdon ja sut viereeni -mut/ valot sammuu huomaan pimeessä kuljen yksin/ sisäsesti mustelmilla hävinnyt sydämen tykytyskin/ Mä yritin ymmärtää ettei sullakaan ois helppoo/ mut väistelet vaan mun katset ja se ele paljon kertoo/ millanen ihminen jättäisi sen kaiken auki/ mietin sitä joka päivä enkä vittu yhtään nauti/ Viä vuos sitte näin sutki ku katoin tulevaisuuteen/ Rakastin sua ystävänä, edelleenki, muuten en/ kuvittelisi kuinka tulisit viä pyytämää anteeksi/ Tarjoisit sovinnon kättä,mutta et tee nii -sillä Kertsi Mikä on niin kestävää, että tulis kestämää Mikä on kestävää eikä ohimenevää Punasel matol astelen, silti tunnen kuljen yksin oven suljen uuden avaan, hävinny mielenterveyskin Mikä on niin kestävää, että tulis kestämää Mikä on kestävää eikä ohimenevää Punasel matol astelen, silti tunnen kuljen yksin mulla on vaan yksi kysymys se kysymys on Miksi VERSE2 kauniiden päivien kuvat palaa välil mieleeni/ mihin katosi ne ajat mitä tuli etee tielleni/ miten saan sen pois mikä pitää must muut erossa/ pysyy elossa elämättä harmaassa verhossa/ kesän tullen mitä mä teen en edistyny yhtää/ lehdet tippuu puista perjantai iltana kotona nyhjään/ W.A.N.T.E.D mistä löytäisin sut niinku olit ennen/ R.I.P entisille ajoille menneel/ illan tullen musiikkia kuunnellen sitä tuntee paloo/ tehdä juuri sitä tehdä juuri niinku sydän sanoo/ mikään ei tuu etee esteet ohittaa päämäärällä/ niinku jeesus onnistun uudestaan henkiin heräämällä/ ehkä joskus saan ruveta tekeen mitä haluan/ onnistuisin ilman sinua ja ulkoisia avuja/ kuuntelen musiikkia kuvittelen itseni lavalle/ kyyneleet virtaa poskille haluun niin paljon sille alalle/ Kertsi | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)