Huostaan ota huoleni, en huolta jaksa enää kantaa, maalata en maailmaani, aina uutta taivaan rantaa.. ota minut omaksesi, olla toinen tahdo en, saastuta mut rakkaudellas, ääneen sitä toistaen rakasta, en rakasta, rakastan..Toista! Sano se! Niin! Monta kertaa! että uskoisin viimein en uhmata tahtoisi nyt! Sano se niin useasti, että uhrata uskaltais sydän pahoinpidellyt! Sano se niin että uskon jos uskoisi en.. valehtelen itselleni! -uskoisin, hetken, uskoisin sen, ja peläten uudelleen hautaisin ihmisen.. - Epäuskon hautuumaalla makaan alla avonaisen, arkun kannen arvuutellen, valitsenko tieni, toisen astuisinko harhaan vielä kerran sitä kertomatta? Ristiriidat itsessäni, eivät lakkaa tappamasta! Rakastan en rakasta Rakastan! Toista! (sano se uudelleen..) Sano se! Niin! Monta kertaa! Että uskoisin viimein! En uhmata tahtoisi nyt! Sano se niin! Useasti! Että uskaltais uhrata sydän pahoinpidellyt! Vielä kerran, rikkoutumatta! En uskalla muuten vaan lyön! Se mut sisältä syö! Sano se niin! Sana toista! Liiaksi lyöntejä iskenyt vihani poista! - etten palaisi, enää kiinni, samaan alkuun.. - Olen taistellut itseni kanssa, vain minua vasten koittanut nojata, kun en sinusta irtautuneena voi uskoa, en edes uskaltaa haluta! Enkä hakkaa kättäni seinään, se seinä on muurina minussa lujasti niin, että itseni tahtoisin tuhota, muuttaa ja herättää haaveisiin epätosiin! Olen taistellut itseni kanssa ja sulkenut sieluni tuliksi tahtoni taa! Olen palanut loppuun ja alkuni ahtanut tuhkaksi itkuisen muurini taa! Nyt en uskalla sanoa, uskoa, sinua, vaikka tahtoisinkin rakastaa! Olen loukussa itseni luomassa, loukussa, josta en irroittaa osannutkaan. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not |