Tämmöistä tuli väännettyä erään ryyppyreissun jälkeen. Saapi kommentoida. Nyt se loppu! Lapset kerääntyvät katsomaan pihaan kuolutta oravaa Mul on eilisen jäljet sormissa kun sytytän tupakkaa Harhailevat ajatukset koittaa lauseeksi muodostua Mul ois paljon sanottavaa, kuuleeko kukaan mua? kertsi: Hei veljet, nyt se loppu! Tähän päättyy tämä yö Kun kaikki sumuiset sävyt mua vasaralla naamaan lyö Hei veljet, nyt se loppu! Ei ole täällä jatkoja Ei tää oliivinvihreä peitto voi muiden selustaa turvata Olen yksinäinen joukossa savupäisten hullujen Ei nää lampaan vaatteet sovi naamiaisiin susien Olen lepakon siivet taivaalla, valonjuova tapetin Ja sinne minne ei varmasti kaivata, sinne palaan takaisin kertsi Ja kun aamu silmät auki pakottaa kun aurinko hakkaa ikkunaan Kun tahtois jalat alleen ottaa taas kun maailma jakaa nuhteitaan En enää huomista odota En enää huomista jaksa kertsi Selibatia ei ole perinnöllistä. |
Mulle ainakin tökki tuo nimi, joka ei tyyliltään oikein vastaa lyriikan sisältöä. Muuten ei ollenkaan hassumpi. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion." |