koitin ensin olla mies, oikein tosimies ja suuri, mutta vaikka mitä tein, koskaan sortunut ei muuri, naisia mä koskaan, en voinut käsittää, vaikka mitä tehdä koitin, sain ne lesboiks`kääntymään. sitten koitin olla nainen, oikein tosi feministi, mut se onnistunut ei, musta tuli kommunisti, sitten koitin löytää rauhaa, menin rauhaa turvaamaan, mut ne tuumi, että musta hyvän ihmiskilven saa, koitin olla tosi fiini, protokollat läpi luin, en ollut mies, en edes nainen, ajan mittaan kauhistuin, kun ne toiset, jotka tiesi, minut jätti jalkoihin, sitä itkin ehkä vuoden, kunnes viimein tajusin. olen tyyppi, joka koneeseesi laittaa viruksen, äijä joka ruuhkabussiin änkää kiroillen, olen nainen, joka lompakkosi silloin tyhjentää, kun sinä olet kännissä ja äitisi ei nää. Olen lapsi joka soittaa sulle, isänikö oot? Olen todistaja jehovan, voi luoja paratkoon, olen kaikki mihin toleranssi-rajat loppuvat, kaikki missä äärimmäiset olot ontuvat.
Nyt kun miettiä mun tarvitse ei paikkaa maailman, mä vain mietin mikä v```.. sen teen ja toteutan. Joutaa käytöstavat pannaan, status, sekä tarkoitus, mä vain olen, mitä sitten, parempi jos vihastut, Siinä onkin tarkoitusta, tosin muilta opittu, mutta opin myöskin sen, tuon, että terve kilpailu, ei oo terveellistä täällä, plagiointi paikan saa, sillä ideointi turvin lain on helppo varastaa, löysin elämäni tarkoituksen, siitä riippumatta, oonko mies, vaiko oonko nainen, tavallaan en olemassa, olen ihmiskunnan etulinja, askel turhuuden, jossa kulminoituu koko tyhmyys yhden ihmisen. Olen tyyppi, joka koneeseesi laittaa viruksen, äijä joka ruuhkabussiin astuu kiroillen, Olen nainen joka lompakkosi silloin tyhjentää, kun sinä olet kännissä ja äitisi ei nää. Olen lapsi, joka soittaa sulle isänikö oot? Olen todistaja jehovan, voi luoja paratkoon. Olen kaikki mihin toleranssi-rajat loppuvat, kaikki missä äärimmäiset olot ontuvat, Olen tyrmäystippa lasissa, se joka tajun vie, olen lappuliisa kadulla, kun kirjeen postiin viet, olen tyyppi jonka takia saat potkut duunista, ja äijä joka vinoilee, sun silmälaseista, olen ison hädän jälkeen tyhjä wc-rulla vaan, ja tätä samaa paskiaista katsoo muijas unissaan. Olen yhteiskunnan mulkku, just se suurin kaikista, joka kehään ajaa kymppii`` ruuhkaan sata lasissa. Tatta the orginal Grazy Mama,
working center parturi- kampaamo pandoora(n luotilipas). Panokset kovenee.... |