tatta 12.03.2007 17:55:31 (muokattu 12.03.2007 17:59:35) | |
---|
Hiuksistani suortuvan mä taitoin kirjeeseen, sinulle sen omistan ja taivun kiireeseen, suljettuna suudelmani luokses lähetin, ja toivon vielä kerran, että kaikki olis hetken.. niin kuin ennenkin.. Sora tietä kuljen, se saa kasvot puutumaan, kuin muistamatta kauneutta ois yksin päällä maan, ei tänne valo yllä sateen saatokseni saan, ja silti toivon että toisaalla.. saisi sade niityt kukkimaan.. kerto: Epäonnen kyyneleitäni itkee ääni ikäväni, epäonnen kyyneleitäni suutele et pois, epäonnen kyyneleiltäni säästy en, niihin nääntyen, sinuun kääntyen.. omistaisin onnellisen sydämmen.. (on-net- on..) syttyis edes piha valot iltaan ankeaan, askeleiden kaiku saa mut valtaan pelon maan, sitä ei voi hallita, vain siellä hallitaan, ja yksinäiset vierain vuoroin.. sinne valitaan.. Olen ollut liian kauan yössä omassain, itku paju puuna tässä valtakunnassain, muurit eivät murru, tornit nousee taivaaseen, ei suortuvia pitkin kukaan kiipee vapauteen.. tarinastani totta teen.. kerto: Epäonnen kyyneleitäni, x 2
hiuksistani suortuvan, mä taitoin kirjeeseen, kirje kyyhky viestini nyt vieköön taivaaseen, suudelmani huulillasi tunnetko sä nyt... aivan liian kauan olen aikaa pelännyt.... pois lähtenyt itkee ääni ikäväni.. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... :) |
mikainen 12.03.2007 22:19:33 | |
---|
Heino teksti jälleen kerran. Tuo varsinkin: Hiuksistani suortuvan mä taitoin kirjeeseen Sangen elokuvallinen mielikuva tulee siitä. Tylsä kun olen niin kysyn onko yhdyssanavirheet ihan tarkoituksellisia? |
tatta 13.03.2007 09:30:18 | |
---|
Heino teksti jälleen kerran. Tuo varsinkin: Hiuksistani suortuvan mä taitoin kirjeeseen Sangen elokuvallinen mielikuva tulee siitä. Tylsä kun olen niin kysyn onko yhdyssanavirheet ihan tarkoituksellisia? ---------------------------- Jep... musta on kiva käyttää tatta-landian kielellisiä tee-se-itse-yhdyssanoja :) Esim... onneton tuossa suluissa... onko se onneton, vai kaksi sanaa onnet on? :) Ja toisekseen eräässä toisessa biisissäni sanotaan..."joka suruansa saattaisi kantaa..." biisin nimi on suru ansa, koska se kuvaa tilaa, jossa itse on surunsa vanki, ja toisekseen, laulanko jostakin joka jaksaisi kantaa minut suruineni, vaiko, jostakin, joka saattaa minut surulliseksi... :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... :) |
tatta 13.03.2007 09:34:49 | |
---|
..niin ja sitten vielä esim. tuo "itku paju puuna..." laulettunahan se saa kaksi merkitystä, tunnenko olevani puinen itkupaju, joka vain seisoo paikoillaan, vai puutunut paikoilleni, juurtunut liian syvään liikkuakseni eteenpäin. Äh..:) no joka tapauksessa, ei näitä voi kokonaan selittää...:) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... :) |
mikainen 13.03.2007 10:38:03 | |
---|
..niin ja sitten vielä esim. tuo "itku paju puuna..." laulettunahan se saa kaksi merkitystä, tunnenko olevani puinen itkupaju, joka vain seisoo paikoillaan, vai puutunut paikoilleni, juurtunut liian syvään liikkuakseni eteenpäin. Äh..:) no joka tapauksessa, ei näitä voi kokonaan selittää...:) No ei tarvitsekaan, omien sanoitusten liiallinen selittelyhän ei ole hyvästä. :) Ja piti tietyti sanoa, että hieno sanoitus eikä heino. :) Hmmm piha valo, kirje kyyhky, muodottomia merkitysten hahmoja tulee noista toistaiseksi kun niitä ajattelee. Heii, "muodottomia merkitysten hahmoja", kuulostaapa mielenkiintoiselta synonyymiltä sille ettei oikein tajuu. :) |
tatta 13.03.2007 22:42:19 | |
---|
Ja piti tietyti sanoa, että hieno sanoitus eikä heino. :) Heh! sussakin siis tattalandian sana virus :) ----------------------------------------------------------- "muodottomia merkitysten hahmoja" Tuo on oikeasti hyvä lause, käytä sitä jossakin lyriikassa :) ------------------------------------------------------------- Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... :) |
4roth 19.03.2007 18:06:26 | |
---|
Kauniita yksityiskohtia. Taattua Tattaa. Sen oikeinkirjoituksen kanssa on tietty vähän vaikeuksia, esim yhdyssanat, mutta olithan puolustellut niitä tuossa aiemmin. Hih hih...;) P.S. Löytyy sieltä kooklen kuvahausta kauniimpiakin kuvia samalla hakusanalla. Tuossa pari ehdotusta :) img3.photobucket.com/.../tammyrae/opossum.jpg papoff.altervista.org/immagini/mononoke1.gif Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |
JCM 19.03.2007 18:44:31 | |
---|
Kaunista ja miellyttävää tekstiä, kuten odottaa saattaakin. Näitä lueskelee mielellään, ja vielä mieluummin kuuntelee:) |
tatta 20.03.2007 17:22:10 | |
---|
Kauniita yksityiskohtia. Taattua Tattaa. Sen oikeinkirjoituksen kanssa on tietty vähän vaikeuksia, esim yhdyssanat, mutta olithan puolustellut niitä tuossa aiemmin. Hih hih...;) P.S. Löytyy sieltä kooklen kuvahausta kauniimpiakin kuvia samalla hakusanalla. Tuossa pari ehdotusta :) img3.photobucket.com/.../tammyrae/opossum.jpg papoff.altervista.org/immagini/mononoke1.gif ------------------------------ Hi-hii! :) Kas! sinä pitkästä aikaa...hyvälle tuulelle sait kiitos! :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... :) |