tatta 16.04.2006 12:39:51 | |
---|
siinä hän seisoi baarin kulmalla kasvot kalpeina, pikku-mekossa kädessään korkokenkä punainen taxia odottaen, laiturilla, kymmenen ihmistä ennen sinua.. toisilleen suuta soittaen.. --- Voi! Voi! tyttö parkaa! Jälleenkö hän karkaa tie on auki, eikä valot loista, onni löydy ei kapakoista Voi! Voi! tyttö parkaa! lasikenkää vailla karkaa! Tie on auki, eikä yh-tä-kään! voi! tahtomattaan --- -ymmärtää- --- Parempi mennä, kuin odottaa, askeleet saa ontumaan - vain yksi kenkä punainen keinovalojen varjo-puolella kaikki on sallittua mut rakkaudessa Grimmin sadut tunnetaan --- Voi! Voi! Tyttö parkaa! Jälleenkö hän karkaa! Tie on auki, eikä taivas-kanava riitä maailman rajana! Voi! Voi! Tyttö parkaa! Lasikenkää vailla karkaa! Tie on auki eikä yksikään sattaisi - koskaan ymmärtää! ----- Oletko nähnyt tuota tyttöä! Mies kysyy kuva kädessä. Laiturin luona kukaan ei muista! Tyttö on mennyt ja alle lyhtyjen, jättänyt kengän punaisen, kuin voiton merkiksi sydän-suruista --- Voi! Voi! Tyttö parkaa! jälleenkö hän karkaa! vielä kerran viimeisen hän joskus tekee sen! Voi! Voi! Tyttö rukkaa! Vielä joudut hukkaan! Onni täällä on katoavainen vielä sinustakin .. tulee nainen--
------
(- Hmmmm.. onkohan mulla joku kenkä fetissi..--- Ups! Ajattelin ääneen..) Tatta the orginal Grazy Mama |
arvid70 16.04.2006 14:32:19 | |
---|
(- Hmmmm.. onkohan mulla joku kenkä fetissi..--- Ups! Ajattelin ääneen..) Njaa a mutta oli miten oli, ni kivat sanat taas nykäsit, onko sulla valmiina noita sanoja monta koneellista, vai kirjotteleks ne ihan nuan vain ?? KAUPPIAAN PUHETTA!! |
tatta 16.04.2006 15:15:14 | |
---|
Njaa a mutta oli miten oli, ni kivat sanat taas nykäsit, onko sulla valmiina noita sanoja monta koneellista, vai kirjotteleks ne ihan nuan vain ?? -------------- Kirjoitan vain kun siltä tuntuu :) Upeita tällaset lomapyhät :) Olen koukussa kirjoittamiseen. Tatta the orginal Grazy Mama |
arvid70 16.04.2006 15:18:59 | |
---|
Olen koukussa kirjoittamiseen. no joo ja minä niiden lukemiseen =O) KAUPPIAAN PUHETTA!! |
seitikki 16.04.2006 22:00:10 | |
---|
Himputin hienoa. Ei mitään negatiivista sanottavaa. mörrimöykkytyttökökkö |
4roth 20.04.2006 21:35:13 | |
---|
Loisto sanat. Hahmottelin mielessäni tuohon säveltä, siinä kuitenkaan vielä onnistumatta. Olen itsekin koukussa näihin teksteihin ja vielä palkka juoksee lukiessa:) |
JCM 20.04.2006 21:39:21 | |
---|
Tattalla meni kenkä hukkaan, mutta onneks kynä pysyy kädessä:) Ei kulu päivät pyykkiä pestessä.. ja hyvä niin, antaa inspiraation tulvia silloin kun siltä tuntuu. Hyvältä maistuu tämäkin teksti, namia. |
JCM 10.03.2007 13:28:28 | |
---|
..ihan nostamisen arvoinen teksti taas.. nyt kun tämä valmiina biisinä soi, ja toimii niin perkeleen hyvin! Ensimmäisen kerran tätä tekstiä lukiessani, en olisi osannut sovittaa sitä nykyiseen muottiinsa;) ..mut Grazy Mama osasi;) |
tatta 13.03.2007 22:48:57 | |
---|
Ei kulu päivät pyykkiä pestessä.. ja hyvä niin, antaa inspiraation tulvia silloin kun siltä tuntuu. ------------------------------ Ai, ettei kulu päivät pyykkiä pestessä.... :) Se vika siinä on, että ku kirjoittaa, ni sitä on silloin just pakko tehdä, kun se teksti on tullakseen, vaikka vasen käsi olisi tiskialtaassa, oikea silmä leikkipuistossa, jalat lattiata luutuamassa ja ite painona pesukoneen päällä, ettei kone linkoa itteään eetteriin... ja sitten vielä ihmetellään, miksi sen akan nimi on grazy mama g:llä..... .................no just siksi! :) tai en mä tiiä, onks siinä mitään vikaa :) Näillä mennään! :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... :) |