Varoitus!! Tämä texti on ihan sisäpiirimyyjä läppää, mun siskolle Arlolle omistettu, jotta tää tietäs kui maan paljon hänt rakastan!! Joten hyppikää yli :) Tänään on jälleen perjantai, ainakin melkein, liki, mun rakkaimpain.. Siskoni hei! sulle soitetaan, mietin ääneen, vaikk`ei ajatus kuljekkaan, leikitäänks loosea, sä ja mä, mun sisko ja mun pahvinen ystävä.. Sisko! Hei! leikitääks loosea? pahvi niinistö selkärankana?! Tuopin jälkeen, oot routaa sää, se pahvinen mieskin koittaa hengittää, kuka sanoi! joku huusi "oot anarkisti" ota iisisti nyt ja tilaa viski! leikitäänks loosea sä ja mä, mun sisko ja mun pahvinen ystävä, sisko! hei! leikitäänks loosea! pahvinen niinistö selkärankana! moni on rikas ja kuuluisa, jo pelkistä viina huuruista, mut vasta loppu illasta, ne sanoo "hei kato kuka noilla on mukana" mun sisko, mä ja pahvinen ystävä, ei oo väliä, ei oo pulaa äänistä, mut ehkäpä yksi liikaa on, vaikka pahvinen mies oiskin kasvoton! Hei sisko! otetaan iisisti nyt! kun valomerkin on aika jättänyt, mennään kotiin ja katsotaan huomenna, onko pahvinen ystävä mukana..:) loppusanat: Kuka väänsi kättä, sen ystävän kanssa, miks sill`on päässä kumihanska! ja kui tuolla oven takana, on pahvinen J.nikula.. Love you Arlo! Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... (hmm... en muista otos vaiheesta juurikaan paljoa, taisi olla festari pilaa...) :) |
Joopati joo. Paikoitellen ihan kivoja kikkoja, mutta ei tämä kyllä toimi. Eihän tästä löydy minkäänlaista rytmitystä. --------------------------------- huomasitko, mitä tuon tekstin alussa luki... ei tätä tarvi tajuta muitten Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... (hmm... en muista otos vaiheesta juurikaan paljoa, taisi olla festari pilaa...) :) |