on mulla viisi mieltä ja ne kaikki aina on aivan täysin eri mieltä olen syystä onneton minä yksin, ensimmäinen, kun se toinen mieli saa, kovin karmaisevin sanoin kaiken ilon loppumaan ja se kolmas mieli sanoo, ettei tarvi välittää, sitä neljäs ehkä uskoo, mutt`en sitä usein nää ja se viides mieli onkin ehkä pahin kaikista, se kun päättää ei vain saata yhtä tunnetiloista
ensimmäinen mieli olis tasapainoinen, mut se toinen kiusallansa siitä tekee sairauden ja se kolmas mieli tietää, kuinka seistään jaloillaan, mut se neljäs tämän mielen pitää poissa paikoiltaan viides mieli, puoli- on vain osa totuutta, se ei tahdo että mikään olis totta todessa se ei usko, että kukaan voisi koskaan ymmärtää, ja se kaiken kannoillansa väärinpäin saa kääntymään ensimmäinen itkee, toinen sekaisin sen saa, kolmas kovin kuuntelee ja koittaa lohduttaa, neljäs tämän tappaa, viides laittaa kampoihin, ei ihme, että ensimmäinen on niin sekaisin on mulla monta mieltä niistä viisi tunnen nyt, mutta nyt kun oikein mietin, enkä siihen kyennyt, mä luulen että täällä vielä joku uusi on, se sitten kai on kuudes mulle täysin tunteeton, mä olin ensimmäinen, nyt kai toinen, taikka tää, joka harvinaisin sanoin koittaa meitä ymmärtää, ehkä onkin vielä seitsemäs, kun tätä kirjoittaa, se saa sanoa ja sitten jälleen kaiken unohtaa ensimmäinen itkee, toinen sekaisin sen saa , kolmas kovin kuuntelee ja koittaa lohduttaa, neljäs tämän tappaa, viides laittaa kampoihin, ei ihme että ensimmäinen on niin sekaisin, kuudes se on uusi, se on täysin tunteeton, sen on tyyli toisenlainen, mielestänsä moitteeton, mutta minä olen seitsämäs ja kerron näistä nyt, kun ensimmäinen mieleni, ei siihen pystynyt. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... (hmm... en muista otos vaiheesta juurikaan paljoa, taisi olla festari pilaa...) :) |
Tämä toimii kyllä. Luettelomainen rakenne on helppo toteuttaa, mikä ei tarkoita, että siinä olisi mitään vikaa. Päinvastoin se etenee loogisesti ja on helppo seurata. That sounds logical` :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not, ja jos ihmettelet avatarta, niin googlen kuvahaku todellakin antoi tämän kuvan minun nimelläni... (hmm... en muista otos vaiheesta juurikaan paljoa, taisi olla festari pilaa...) :) |