No, nyt on sitten tullut aika soittaa Paranoid. Ja laulaa se tampereenkiälellä. Aikaisemmin sarjassa ilmestyneet: - "Manselainer rapsorja" (Bohemian Rhapsody) - "Rappusia Näsinneulaan" (Stairway To Heaven) - "Hotelli Tampere" (Hotel California) - "Sauhuaa Koski" (Smoke On The Water) - "Kultapossu" (Cat's In The Cradle) - "Mukaam" (Get On) - "Ilmasta rahaa" (Money for Nothing) - "Syäm mustaa" (Black Velvet) - "Syrämmempimennys" (Total Eclipse of the Heart) - "Katon ny ittees" (Look At Yourself) * * * SEKOPÄÄ (Paranoid) Heitim muijam pihallek kus se ei voinu auttaam mua Hulluna mua piretään kum mää en osaa rauhottua Koko päiväm miätim mutta mikään oikeen nappaa ei Jotain tarttis keksiät taip Pitkäänniämeem mut ne vei Kuinka saisin aivop pelaamaan? Juu eii! Jonkun tarttis näyttääm mistä löytyy onnen pipanoi Mää oov varmaan sokee kerta mää en niitä nähräv voi Kerrov vitsi, mää vaah huakaan Nauras sää, mää poraav vaan Onnesta en tiäräm mitään enkä rakkaurestakaan Kuuntelek, kul laulam piisin kuinka mulla päässä soi Nautis sää vaan elämästäs Kyä määkim, muttev voi "Squier is the Epiphone of guitars." |