Squierrel 26.04.2007 14:06:07 | |
---|
Ja taas pläjähtää tampereenkiälistä käännöstä. Tällä kertaa on vuorossa Uriah Heep -yhtyeen kappale Look At Yourself. Vähäsen esihevanderia noitten parin kasariämmäpopin vastapainoksi. Aikaisemmin sarjassa ilmestyneet: - "Manselainer rapsorja" (Bohemian Rhapsody) - "Rappusia Näsinneulaan" (Stairway To Heaven) - "Hotelli Tampere" (Hotel California) - "Sauhuaa Koski" (Smoke On The Water) - "Kultapossu" (Cat's In The Cradle) - "Mukaam" (Get On) - "Ilmasta rahaa" (Money for Nothing) - "Syäm mustaa" (Black Velvet) - "Syrämmempimennys" (Total Eclipse of the Heart) * * * KATON NY ITTEES (Look At Yourself) Sää juaksek karkuu' 'kä sua nyn noij juaksuttaa? Ei kekään siä tuu 'kä sua nyn noim pelottaa? Katon nyn nääs hei Katon ny ittees Suatta sää pelkäät Katon ny ittees Tarttisiks sää rahnaa vai naisiinko sum miäli ois? Miks mennäp piiloon? Mites sua ny auttaav vois? Kavereita piisaa Katon ny ittees Suatta sää pelkäät Katon ny ittees Katon nyn nääs hei Katon ny ittees Suatta sää pelkäät Katon ny ittees "Squier is the Epiphone of guitars." |
leka 05.05.2007 07:10:06 | |
---|
Tästä on kyl paha sanoa mitään, kun ei tunne alkuperäistä piisiä. |
Squierrel 07.05.2007 08:54:04 | |
---|
Tästä on kyl paha sanoa mitään, kun ei tunne alkuperäistä piisiä. Ja minä kun olen tottunut pitämään tätä tunnettavuudessaan ihan Stairwayn, Paranoidin ja Smokeonthewaterin veroisena klassikkona. Ettei vaan olisi kaikki samalta vuodelta 1971, ainakin suurinpiirtein. Sukupolvien välinen kuilu railona aukeaa. Kukaan 60- tai 50-luvuilla syntynyt ei täällä kyllä kehtaisi tunnustaa, ettei tunne biisiä. "Squier is the Epiphone of guitars." |
leka 07.05.2007 09:20:23 | |
---|
Ja minä kun olen tottunut pitämään tätä tunnettavuudessaan ihan Stairwayn, Paranoidin ja Smokeonthewaterin veroisena klassikkona. Ettei vaan olisi kaikki samalta vuodelta 1971, ainakin suurinpiirtein. Niin no, en oo koskaan Heeppiin tutustunut tarkemmin. Tiedän ne kolme hittibiisiä (lady in black, easy livin' ja july morning). |
aikavaikea 07.05.2007 10:05:43 | |
---|
Tiedän ne kolme hittibiisiä (lady in black, easy livin' ja july morning). No tää on se neljäs. :-) Toimiva käännös on tämäkin, mutta ei aiheuta yhtä paljon repeämisiä kuin monet aiemmat johtuen vähäisemmästä määrästä (hienoa) lyriikkaa. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |