Spontaania riimittelyä tiskatessa. --- TUKHOLMAAN aamulla herään mä vierestä sun loisteeseen vilkkuvalojen kun kaukana joku ääni kailottaa herätys siis ja ylös sut autan tarkistan vielä lähdötkin lautan tukholma kuulemma keväisin kukoistaa Viikko sitten kävelin illassa kosteessa kavereiden vipeillä pienessä nosteessa jotakin piti silti tehdä kai olin juonut koko illan aivan kuin sieni ja päätettiin "nyt lyödään veto pieni" mutta mafian pojat mut huijauksesta kii sai bridge: välttyä voinut en mä pikku matsilta pääsin karkuun silti siltä uusnatsilta ja velkakierrettä päätin helpottaa kidnappasin tytön, jolla rikas isi mutten aavistanut että rakastuisi tyttö minuun, tai minä tyttöön, hurraa! chorus: Ja nyt mennään karkuun tuhatta ja sataa ei isoja teitä, ei junarataa sinusta on kuvia, minusta on palkkio jos me pääsemme karkuun jonnekin kauas aukeaa meille maailma vauras säätiörahoillas naimisiinmeno verse: Rikospoliisi se teeveessä pauhaa kiinniottotilastoista sontaa jauhaa eihän ne edes tiedä meistä mitään ei ne tiedä että kun vähiten oottaa rakkaus ihmisen rajusti ottaa meissä yhteinen lempi itää bridge: jostain väärennetty passi täytyy löytää en tätä reissuamme tahdo röytää poliisipartio perässä töytää mä painan kaasuu vaan chorus x 2 "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |