raindog 24.08.2007 18:28:55 (muokattu 24.08.2007 19:56:12) | |
---|
tässä olis tämmösen rallin sanat kommentoitavaksi. sävel on kansanmusiikin tapasta polkemista. säkeistön pari viimestä riviä tulee aina toistona. nimenä oli pitkään "liian iso perse" mutta tuo kaks.. vois toimia paremmin kaksipa jalkaa akalla ja toinen niistä terve terveen jalan jatkeena on liian iso perse sillä se leuhkii kääntelehtii että kaikki huomaa joskus joku kolli kyllä kuolaa luojan luomaa kaksipa silmää miehellä ja toinen niistä terve toiseen kimpos pienenpänä seinän kautta herne terveellä silmällä tiirailee kun nuorempi vie muijan antaa olla vieköön koko akan paskanpuijan kaksipa kättä miehellä ja toinen niistä terve toiseen sattu sahatessa pieni laskuvirhe kylläpä sillä nysälläkin yhen aidan korjaa ja aina terve käsi kyllä yhen akan korvaa riffi, rytmi ja hei paappa ripa |
tatta 24.08.2007 19:26:27 | |
---|
Laitto hymyilemään :) Voisin kuvitella tähän vähän saman tapaisen sovituksen ja haitaria, niin kuin Somerjoen biisissä "Eikö juu"- Tuo "puija" riimi kakkos säkeessä oli mulle vähän vieras, mutta enhän mä mikään murre ekspertti olekkaan :) Kiitos Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
raindog 24.08.2007 19:55:33 (muokattu 24.08.2007 19:57:27) | |
---|
Tuo "puija" riimi kakkos säkeessä oli mulle vähän vieras, mutta enhän mä mikään murre ekspertti olekkaan :) ..osasinkohan tehdä lainauksen oikein.. joo kiitoksia, parodiaa se onkin, että hyvä vaan kun hymyilyttää. puija sana tarkottaa puida asioita, eli tässä kipaleessa paskanpuhuja. oho, paskanpuija pitää olla yhdyssana. korjaan asian. riffi, rytmi ja hei paappa ripa |
tatta 24.08.2007 20:58:11 | |
---|
Tuo "puija" riimi kakkos säkeessä oli mulle vähän vieras, mutta enhän mä mikään murre ekspertti olekkaan :) ..osasinkohan tehdä lainauksen oikein.. joo kiitoksia, parodiaa se onkin, että hyvä vaan kun hymyilyttää. puija sana tarkottaa puida asioita, eli tässä kipaleessa paskanpuhuja. oho, paskanpuija pitää olla yhdyssana. korjaan asian. -------- Aivan, nythän tajusin :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
aikavaikea 24.08.2007 21:14:49 | |
---|
...ja toinen niistä terve toiseen sattu sahatessa pieni laskuvirhe... Hemmetin kova biisi! Toi ylhäällä lainattu juttu on ainoa joka mulle särähtää. Siis terve vs. virhe. En kyllä osaa tarjota parempaakaan. Erhe? I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
oo-p 24.08.2007 23:25:20 | |
---|
Hemmetin kova biisi! Toi ylhäällä lainattu juttu on ainoa joka mulle särähtää. Siis terve vs. virhe. En kyllä osaa tarjota parempaakaan. Erhe? Mulla ei juuri tuokaan kohta särähtänyt, melko runsaasti on tullut kansanrunoutta ja lauluja luettua, ja kyllähän tämä pikkuisen riettaalla vihjailullaan menee ihan täydestä. Riimittelyllä ei mielestäni ole niin väliä, kunhan se ei vain vaikuta väkisin väännetyltä ja niinpä tuollainen pikkujuttu ei minua häiritse. Ihan kiva teksti ja mukavasti tahditettu. ..Jotenkin tuo mieleen Lännen-Jukan, ehkä juuri tuon rytmityksen takia. Onnistunut värssy, onnittelen. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |