Tampereenkielisiä rock-käännöksiä sisältävässä sarjassamme on tällä kertaa vuorossa Sladen "Cum on Feel the Noize!" (ja toi otsikko pitäisi olla Manserock eikä mikääm Maserock) Aikaisemmin sarjassa ilmestyneet: - "Manselainer rapsorja" (Bohemian Rhapsody) - "Rappusia Näsinneulaan" (Stairway To Heaven) - "Hotelli Tampere" (Hotel California) - "Sauhuaa Koski" (Smoke On The Water) - "Kultapossu" (Cat's In The Cradle) - "Mukaam" (Get On) - "Ilmasta rahaa" (Money for Nothing) - "Syäm mustaa" (Black Velvet) - "Syrämmempimennys" (Total Eclipse of the Heart) - "Katon ny ittees" (Look At Yourself) - "Sekopää" (Paranoid) * * * PUNTIT VIPATTAAN! Vauva, vauva, vauva! Juu-ei! Sää sit luulet että ilkee oot mut mää kerron sulle vaikken tiäkkääm miks en tiäkkääm miks Vaikkei laulu muka tempossa oo se tua rahnaa mulle vaikken tiäkkääm miks en tiäkkääm miks Enää en, juu en Siis puntit vipattaan perseet heilumaan No voi nääs nääs nääs No voi nääs nääs nääs Siis puntit vipattaan perseet heilumaan No voi nääs nääs nääs Koko yän Sum miälestä on hassu naama mun mut ei mua se haittaa vaikken tiäkkääm miks en tiäkkääm miks Mää päätil lopettaas sen kilpailun kun ev voinuv voittaa vaikken tiäkkääm miks en tiäkkääm miks Enää en, juu en Siis puntit vipattaan.. Sum miälestä me vaam pelleillääv vaikkon hiessä otta vaikken tiäkkääm miks en tiäkkääm miks Sää sanot ei oo jätkää härskimpää no se ov varmaan totta vaikken tiäkkääm miks en tiäkkääm miks Enää en, juu en Siis puntit vipattaan.. "Squier is the Epiphone of guitars." |