Pitäis aina yrittää ja olla enemmän.. että jaksais` huomiseen.. Pitäis aina pitää maa.. jalkojen alla ja.. olla enemmän ..kuin vaaditaan.. kuka sen päättää nyt- kun olen väsynyt.. ja rehellinen- enää jaksais en- minne mä painan pään- en jaksa selittää- olen väsynyt - ih-mi-nen Pitäis aina olla vain- palo sielun rinnassain, niin kuin mua koskaan..ei vois nukuttaa- toimesta toisen armon- pois paikoiltaan.. sanoa ääneen ja- olla paranneltavana- niin kuin tietäisi en mitä jaksaisi en-
minne mä painan pään- kun en jaksa selittää- olen väsynyt- ihminen minne mä painan pään- en tarvi mietittävää- olen vain väsynyt olla tahtois en- ..ja silloin, kuin vain sattuu liikaa, silloin kun sua väsyttää- olet antanut sen kaiken, tahtoisit - kai levähtää.. ei täydellinen-ole kukaan, sitä harvoin vaaditaan, mutta jos väsynyttä-kukaan, ei tahdo lohduttaa.. minne mä painan pään.. maailmaani jään- vankina liian kauan- sisällä tään- heikkenevää- tajunnan tahtoa riivaa- yö loput on- (liikaa piinaa) minne mä painan pään- jos liian kauaksi nään- sinusta- en ole liian vahva- tiedät sen- en edes heikko- ollakseni- ihminen- en liian kaukana- en liian lähellä- jotain muuta- jota- en- käsitä.. Pitäisi aina yrittää- ja olla enemmän.. että jaksaisi huomiseen..(luomisen tuskaa..) Kuka sen päättää nyt, kun olen liian väsynyt- ollakseni kukaan- sanojesi mukaan..tyhjää käyn.. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtäaikaa perillä.... |