Aihe: Tässä olis vähä matsua 1 | |
---|---|
![]() 06.10.2007 23:19:26 | |
tämmöstä oon kirjotellu: Paiskin töitä tehdäkseni tästä mukavempaa odotan huomista jos tämä päivä ei miellytä välillä kestän kuin mies: murtumalla tiedän olen aiheena selän takana ja myönnän joskus myös itse puhujana Kahdeksan tuntia ja seuraavaa odottamaan kukaan ei vain kerro koska elämä alkaa välillä vietän hetken mietin toimintani syitä kuka määräsi näin tehdään ja onko hengityksenikin vain tapa kai tämä on peli kuten monesti puhutaan jokainen jatkoajalla säännöt aukeavat pikkuhiljaa, luulen, vaikka tuomari on vaiennettu, ohjeet uudelleen kirjoitettu kai tämä on peli kuten monesti puhutaan jokainen jatkoajalla säännöt aukeavat pikkuhiljaa, luulen, vaikka tuomari on vaiennettu, ohjeet uudelleen kirjoitettu kai tämä on peli kuten monesti puhutaan jokainen jatkoajalla säännöt aukeavat pikkuhiljaa, luulen, vaikka tuomari on vaiennettu, ohjeet uudelleen kirjoitettu kai tämä on peli kuten monesti puhutaan jokainen jatkoajalla säännöt aukeavat pikkuhiljaa, luulen, vaikka tuomari on vaiennettu, ohjeet uudelleen kirjoitettu -------------------------------------------------------------------------- semmosta | |
![]() 06.10.2007 23:50:09 | |
lissää lissää: koska se kaikki valheeksi valkeni mistä löydän nyt uuden lohdun jos kaikki on vain valheiden rattailla miksi niitä rattaita lykätään? kerrohan taivas suuri salaisuutesi pilvien peitossa olevat kyntesi tai ammu tähän paikkaan sylje salamat vie vaikka henki kunhan näytät minne sen viet Mitä täältä etsin toista pientä vai kauneutta silmien puhkojaa satujen rakkautta loputonta tunnetta Kuka jaksaa kuunnella "elä hetkessä" -lässyttäjää jos on jo kyllästynyt siihen hetkeen? Mitä täältä etsin toista pientä vai rumuutta sylkykuppia harteita joille kaadan turhautumiseni Mitä jos onni onkin sen löytämisen odotus? kerran usko lapsuuden mutta vai kerran eipä siitä sitten lopulta järkeä löytynyt vaikka koitin niin kovasti etsiä kerran usko lapsuuden mutta vain kerran | |
![]() 06.10.2007 23:58:19 | |
lyödäännyvviä kolmas: parempia esiintyjiä, lisää juotavaa tähän elämään josta tuskin löytyy muuta hyvää kuin "syntiset reissumme" ne ilot joita sanotaan maallisiksi en halua suuria tunteita vain toistuvia aaltoja, jotka iskevät välillä lujempää joskus tajun kankaalle Juhlat jatkuu aina aina aina Iloa vaadimme lisää lisää lisää Mitä kysymme maanantaina: tässäkö kaikki? alastomampia tanssijoita rajumpia harhoja tätä me elämältä toivomme sitä myös saamme antakaa ajan virrata, kaiken kulua loppuun se on tämän leiman kantajan ja seuralaisensa etu ja oikeus Juhlat jatkuu aina aina aina Iloa vaadimme lisää lisää lisää Mitä kysymme maanantaina: tässäkö kaikki? | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)