kauan aikaa.. sinut näin.. hankeen seisomaan mä jäin.. kun hän lähti.. jää-hyväisineen kauan aikaa.. siitä on.. liekö oikku kohtalon.. minut löysit.. jäin eiliseen ja me elettiin, kuin ei koskaan niin, olis käynyt, vaikka kaikki alkoi siitä.. "se ei riitä" - me tiedettiin- kevät saapui pohjolaan, liian kaukaa viestin saan- "ei se siitä" ei oo tottakaan- Monen käden kautta kai- viimein tiedon kohde sai- minä etsin- sinä etsit vieläkin- ja me tavattiin, vaikka luulin niin, tuskin eksyn vieraseen kaupunkiin- mut sinä löysit mut ja mä löysin sut- se oli niin- kirjoitettu tähtiin Ei kai kukaan täällä ole "vaan" kaikki samaa taivasta katsotaan ja ne tähdet - näkyy valoa vailla paremmin.. Ei kai kukaan "vaan", tahdo luovuttaa, täällä kaikki tahtoisi rakastaa, ja jos lähdet - sinut kiinni saan- Niin me ollaan täällä, kaikki katsoo omaa maailmaa ja toivoo että jotain.. kaunista aikaan saa.. älä usko siihen turhaan, joka mielen musertaa, on vielä huominen ja jälkeen sen voit kaiken toteuttaa.. ------------------------------------------- Suomi "kantri" ilman helenaa :D Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtäaikaa perillä.... |
No jopas. Ihan valoisaan sävyyn kirjoitettua suomalaista lyriikkaa ja aivan uskottavaa sellaista. Hieno saavutus, vaikka kaiho on läsnä niin se perussuomalinen melankolia ei pulpahda pintaan samalla tavoin kun niin monissa muissa. Hieno teksti, tarina on tavallaan tuttu ja turvallinen ja tuttuun ja turvalliseen tapaan kirjoitettu, mutta tässä tapauksessa se tuttu ja turvallinen on silti jotain erilaista. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
No jopas. Ihan valoisaan sävyyn kirjoitettua suomalaista lyriikkaa ja aivan uskottavaa sellaista. Hieno saavutus, vaikka kaiho on läsnä niin se perussuomalinen melankolia ei pulpahda pintaan samalla tavoin kun niin monissa muissa. Hieno teksti, tarina on tavallaan tuttu ja turvallinen ja tuttuun ja turvalliseen tapaan kirjoitettu, mutta tässä tapauksessa se tuttu ja turvallinen on silti jotain erilaista. Tuttu ja turvallinen...jokaisen elämässä olisi suotavaa olla sellainen :) Thanks! Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtäaikaa perillä.... |