Aihe: jotain vainen.. 1 | |
---|---|
![]() 10.11.2007 18:56:03 | |
ajattelin vain postata jotain mitä tänään tuli päähän.. Kuljen mieleni aavikolla kantaen veistä kädessäni etsiessäni omaa sieluani jotta shen sen voisin syöstä sen raastaa tuhansiin ja taas tuhansiin pieniin osiin joista se ei enää voisi kasvaa takaisin silloin ehkä voisin matkata elämäni läpi tyhjänä kuorena mihin ei mikään koskisi ei mistään mitään tuntisi mutta koskaan en sitä löydä joten tyydyn lihaani 10.11.2007 -TS- En osaa unohtaa en lakata kaipaamasta miettimästä mitä jäi sanomatta suru ei vähene ei muuta muotoaan hetkeksi se siirtyy taka-alalle vain odottamaan mutta olen niin vahvasti uskotellut itselleni että ei minun maailmassani ole sijaa kyynelille joten suru vain kalvaa sydäntäni näkymättä vieraille 10.11.2007 -TS- Silloin kun kaupunki nukkuu minä valvon miettien maailmaa pohtien mikä olisi toisin jos jakaisin sen muiden kanssa siinä on vain yksi ongelma jakaessa täytyisi olla jotain jota antaa ja minulla ei ole mitään annettavaa vain tuhkaa ja tomua kuunvalossa 10.11.2007 -TS- Eilen taas erehdyin lähtemään ulos tapaamaan ihmisiä tuttuja, tuntemattomia ei kestänyt kauaa kun aloin pelkäämään hakemaan tietä pakoon tuntien oloni ulkopuoliseksi sopimattomaksi palaksi elämän pelissä ei siellä vieläkään ole paikkaa minulla 10.11.2007 -TS- Kuulen kuiskauksia tuulessa puhetta sateen laulussa ne antavat minun unohtaa sen pilkkaavan äänen sielussani joka kertoo, kuinka turhaa on olla olemassa sillä ei minulla ole arvoa pieni pimeä tähti joka ei valaise edes itseään vuodatta veriset kyyneleensä synkässä yössä muiden äänten hiljettyä 10.11.2007 -TS- Hymyilen tietämättä miksi kasvoni vain muodostavat tuon kuvion minkä arvelen tarkoittavan sitä että kaikki on kunnossa mitään todellista tunnetta se ei kuvasta sen on vain tarkoitus peittää naamion lailla alleen se mitä todella tunnen, ajattelen ehkä se on väärin voisi kait olla parempi jos voisin aidosti olla sitä mitä olen mutta näin pitkän ajan jälkeen naamion takana asuttuani ei enää tiedä miten sen voisi riisua 10.11.2007 -TS- Yhä useammin nykyisin huomaan ajattelevani miltä tuntuu se hetki kun sieluni erkanee ruumiistaa pakenee viilletyistä valtimoista riemuiten takaisin tyhjyyteen kuoleman suloiseen unohdukseen vapaana runnellusta ruumiista vajavaisen mielen painosta se voi lentää jättää taakseen tämä maailma josta ei enään tunnu löytyvän toivoa 10.11.2007 -TS- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)