Tämä on raakaversio jonka hurupäissäni putkeen kirjoitin. Bändikaverit ei tykänneet. Tosin haistoin pientä syrjintää minua ja minun ideoitani kohtaan jota on jatkunut pitkään. Tahdoinkin kysyä ulkopuolisen mielipidettä.. Itse olen sitä mieltä että sanoista saa hauskan, tarinan ja pari kielikuvaakin sisältävän biisin. Loputon Yö!! Kyläkaupan kassalla minä olin paskalla kun eivät myyneet mulle oluttani! Jukka lihatiskin kun mä sitä iskin alkoi hyväilemään lattiaa Kassan läski piski, narisi ja itki: "minä soitan poliisille!" No sittenhän mä listin sen! Ole mitään ottanut en! No ehkä oluen parisen, mutta kohtaloksi kävi trippi jonka mulle tarjos nisti ja siitä alkoi loputon YÖ! Ensiksi lähti alta eduskunnan työ kun pomoon nyrkkiäni huuhtelin Karmeita sanoja sihteereille huutelin Vastaanoton peilistä omaa kuvaa suutelin Vartijan magiat sai silmiä kirvelemään kunnes valtion hakijat esittivät kysymyksen Ole mitään ottanut en! No ehkä oluen parisen, mutta kohtaloksi kävi trippi jonka mulle tarjos nisti ja siitä alkoi loputon YÖ! Vapaalle jalalle keskustaan astuttuani aistin seurassani pari tuttuani Entiset lähiöni karmeat maanvaivat Nykyiset itseni kalpeat omakuvat Kaupan nurkilla hitaasti kommunikoimme "Miten oloamme nyt helpottaa voimme?" Naapurin Jaskalta onnistuin euroja anastamaan itseni uhkaamalla hänelle paljastamaan Roponi kannan kaupan kassaan, saan helpotusta kaljoista tyhjään vatsaan Entä jos he epäilevät selväpäisyyttäni? No silloinhan minä siihen vastaan: Ole mitään ottanut en! No ehkä oluen parisen, mutta kohtaloksi kävi trippi jonka mulle tarjos nisti ja siitä alkoi loputon YÖ! |