vesi valuu viemäristä alakertaan naapurin, on sillä jäänyt hella päälle, sammuneena varmaankin, näkee unta miehestänsä ajan jättäneestä ja joku toinen talon varjossa takoo ulko-ovea.. kolmas katsoo kuuta miettii, kaikki on vain valhetta, ettei ole kuussa käyty, neljäs naisen vaatetta, sovittaa salaa kotonaan, on vaimo mennyt kapakkaan, minä pesen kädet, kasvoni, mihin kauneus katosi- (kenet sinä näit) katson, hiljaa, kuiskaan, vaikka väkisin! Olen yksi-näistä vaikka tukehtuisin tarinoihin toisten, tiellä, kulkea omia polkujaan, tiedät se sattuu- se on aina yhtä - yhtä vaikeaa yksi seisoo terminaalissa, lento ei laskeudukkaan, jäänyt rakas ystävä, pois kanssa toisten kahdenkymmenen, eikä seitsemännen lapsen ole sen helpompaa, juosta läpi pihan karkuun juopunutta sisartaan kuka vei sen auton, joka huolto keikkaa varten laitettiin, sivuun tien reunaan, sen jarrut kun ei ottaneetkaan kii sitä kuskia maasta kaivaa yhtä nuori mies, kuin uhri on- olet aika julma jatkuvuus- sinun tähtesi- kuoltava on (kenet sinä näit ) katson, hiljaa, kuiskaan, vaikka väkisin! Olen yksi-näistä vaikka tukehtuisin tarinoihin toisten, tiellä, kulkea omia polkujaan, tiedät se sattuu- se on aina yhtä - yhtä vaikeaa katsot, hiljaa, kenet sinä näit! Jatkuvuus! Vaikka väkisin- Revit irti toisten tieltä! Sinun tähtesi kuoltava on- kenet sinä näit..kuka onneton- on sinun tähtesi- tänään - vain sinun tähtesi Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |