Vielä tällaisen päätin lisätä tänne.. :) Kolme pitkää yötä olen vuoksesi valvonut kuvia ikimuistoisista päivistämme katsonut vielä ihosi kosketuksen tunnen vasten omaani viimeiset tunteesi tekevät lähtöään pois sydämestäni Baari-illan jälkeen kaadun sänkyyn pedattuun puhtaalla tyynylläni hajuvetes vielä tuoksuu Hiljaa itken kyyneleen, kun kuvas heitän tuleen lupaan itselleni, etten palaa eiliseen Matka jatkuu, se jatkuu, jos niin vain tahdon en tarvitse sua tähän, koska kanssasi oon voimaton Nyt lennän kauemmas ja unelmiin sukellan sillä olen oman onneni ainut valtias Palasin illalla kotiin, löysin sut rappukäytävästä tahdoit luokseni takaisin, olin vielä sun sydämessä Lähdit pois, vain koska luulit löytäväs jotain parempaa jotain, joka sais sut uskomaan, että olen ainut päällä maan Mikä sai sut luulemaan, että unohtaisin kaiken entisen? olen jo kärsinyt tarpeeksi, näillä teillä rakkauden Parempi huominen mua odottaa, ilman että kuulut siihen jokaikinen hetki kanssasi, antoi mulle vahvemmat siivet |