En yleensä laita tänne tekstejä, mutta tässä on jotain vikaa, enkä sitä itse osaa korjata. Idea kuitenkin tuntuisi olevan suhteellisen ok, joten en tahtoisi haudata sitä vielä. Kritiikki ja parannusehdotukset ovat toivottuja.
Näitä katuja vaeltaa ihminen pieni peloissaan rakkaudesta ruikuttaa kai sekin haluaa Olo on aivan mahtava ei tarvi enää stressata ei tarvii öitä valvoa aivosolun kuollessa Aivosolun kuollessa on sielu kauniimpi ruumista aivosolun kuollessa on kaikki helpompaa Aina samaa tarinaa joudumme taasen kertomaan voin vain taudista varoittaa vielä on aikaa, paetkaa En voi muuta ajatella täytät mieleni kokonaan tuun hulluksi rakkaudesta aivosolun kuollessa Aivosolun kuollessa on sielu kauniimpi ruumista aivosolun kuollessa on kaikki helpompaa Tahdon sieniä kasoittain tai mitä vaan pää sekaisin ehkä näin voin sinut unohtaa vaikkei se voi mua pelastaa Unohdus vain väliaikainen palaat mieleeni uudelleen pää sekoaa jollen sua saa aivosolun kuollessa Aivosolun kuollessa on sielu kauniimpi ruumista aivosolun kuollessa on kaikki helpompaa Mulla on hieno (ja kallis) kitara! |